تولید محتوا در توییتر

محتوا

نمونه کارهای تولید محتوا در ​

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی گرافیک

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی گرافیک

سلام محتوا ارتقای کیفیت تولید محتوا برای سایت‌هایی که خدماتی از جمله طراحی گرافیک ارائه می‌دهند را به عنوان رویکرد اصلی خود در نظر گرفته است.

دانلود فایل نمونه
Popular
نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی سایت

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی سایت

اگر تخصص و مهارتی دارید و می‌خواهید از طریق حرفه خود کسب درآمد کنید، تولید محتوای تخصصی و توزیع آن بهترین شیوه بازاریابی در فضای دیجیتال است.

دانلود فایل نمونه
Popular
نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ

اگر یک سایت تخصصی دارید اما زمان کافی برای تولید محتوای ساییتان ندارید می‌توانید از خدمات آژانس خلاق سلام محتوا در این زمینه بهره‎‌مند شوید.

دانلود فایل نمونه
Popular

تولید محتوا در توئیتر ​

توییتر (Twitter) یکی از بهترین و محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که متاسفانه کمی در ایران نادیده گرفته شده است. با این وجود کاربران ایرانی زیادی هستند که از این شبکه اجتماعی به صورت روزانه استفاده می‌کنند و این تعداد هر روزه در حال افزایش است. محبوبیت این شبکه اجتماعی به دلیل ماهیت تعاملی آن هرروزه بیش‌تر می‎شود. کسب و کارهای زیادی نیز با توجه به این موضوع شروع به فعالیت در این شبکه اجتماعی کرده‌اند. بهترین روش برای دیده شدن در این شبکه اجتماعی سرمایه‌گذاری برای تولید محتوا است. تولید محتوا در توئیتر اصلی‌ترین کاری است که می‌توانید برای جذب مخاطبان انجام دهید. البته با توجه به اینکه فضای توییتر با دیگر شبکه‌های اجتماعی متفاوت است، بهتر است کار تولید محتوا برای آن را به دست افراد متخصص و ماهر در این زمینه بسپارید.

تولید محتوا در توئیتر نکات و اصول زیادی دارد که باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. به طور مثال داشتن یک حساب کاربری حرفه‌ای با اطلاعات لازم و همچنین استفاده از تصاویر و هشتگ‌ها در توییت‌ها می‌تواند اولین قدم برای شروع فعالیتتان در این شبکه اجتماعی باشد. علاوه بر این انواع گوناگونی از محتواهای توییتری وجود دارند که هر یک می‌توانند به نحوی توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و میزان تعامل را افزایش دهند. در ادامه به بررسی بیش‌تر این شبکه اجتماعی و اهمیت تولید محتوا در آن خواهیم پرداخت.

توییتر چیست و چرا باید در آن فعالیت کنید؟​​

توییتر از جمله شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب و پرکاربرد در سرتاسر جهان است. البته این شبکه اجتماعی همانند دیگر برنامه‌ها مانند اینستاگرام یا تلگرام در کشور ایران شناخته شده نیست؛ اما همچنان کاربران ایرانی زیادی دارد که به صورت روزانه در آن به فعالیت می‌پردازند. واژه توییتر در انگلیسی (Twitter) از آوای گنجشک در طبیعت الهام گرفته شده است. این الهام را می‌توانید به وضوح در لوگوی برنامه توییتر که به شکل پرنده‌ای کوچک است نیز مشاهده کنید. در این شبکه اجتماعی می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید متن یا مطالب مورد نظر خود را بارگذاری کرده و مطالب دیگر افراد را نیز مشاهده کرده و نظرات خود را برای آن‌ها درج کنید. در توییتر به هر نوشته منتشر شده یک توییت گفته می‌شود. می‌توانید حساب کاربری خود را متناسب با فعالیت و نیازهای خود در توییتر به شکل پابلیک یا پرایوت درآورید.

با فالو کردن دیگر کاربران در توییتر می‌توانید توییت‌های آنان را در صفحه اصلی خود (یا به اصطلاح همان تایم‌لاین) مشاهده کنید. کاربران می‌توانند در یک توییت اطلاعات گوناگونی را به اشتراک گذاشته و از انواع مختلف قالب‌های محتوایی از جمله متن، عکس، ویدئو، گیف، لینک، و یا حتی ریتوییت کردن (بازنشر کردن توییت) نقل قول‌های دیگران استفاده کنند. با توجه به آمار اعلام شده از سوی الکسا هم‌ اکنون و با در نظر گرفتن شرایط فیلترینگ، توییتر میان 50 تا 100 سایت محبوب در ایران قرار دارد. توییت‌های منتشر شده در این شبکه اجتماعی توسط کاربران زیادی از تمام کشورها و فعال در هر زمینه‌ای مشاهده شده و در صورت کیفیت، اهمیت، و جذابیت بالا با استقبال مواجه خواهد شد. به همین دلیل هم بسیاری از کسب و کارها به فکر فعالیت در این شبکه اجتماعی افتاده‌اند. فعالیت صحیح و هدفمند در توییتر بدون شک موجب توسعه و رشد کسب و کار شما خواهد شد.

پادکست تولید محتوا در توئیتر​

اراک

ویدیو تولید محتوا در توئیتر​

اراک

پخش ویدیو

پکیج‌های تولید محتوا ​

پکیج فوق حرفه‌ای تولید محتوا

تولید 30 مقاله به صورت ماهانه
4/5 میلیون تومان
  • تولید 30 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تدوین استراتژی محتوا
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • تدوین استراتژی لینک سازی
  • 5 عدد بک لینک دستی محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • ویراستاری تخصصی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • توزیع محتوا
  • درج 5 عکس داخل محتوا
  • گزارش عملکرد ماهانه
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی

پکیج حرفه‌ای تولید محتوا

تولید 20 مقاله به صورت ماهانه
2 میلیون تومان
  • تولید 20 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • تدوین استراتژی لینک سازی
  • 3 عدد بک لینک دستی محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • ویراستاری تخصصی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • درج 3 عکس داخل محتوا
  • گزارش عملکرد ماهانه
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی

پکیج پایه تولید محتوا

تولید 15 مقاله به صورت ماهانه
1200 میلیون تومان
  • تولید 15 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • درج 3 عکس داخل محتوا
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی
1

1

1

1

سفارش تولید محتوا توئیتر

برای ثبت سفارش تولید محتوا توئیتر کافی است با شماره 09150952565 تماس حاصل کنید یا فرم ثبت سفارش محتوا را پر کنید.
برای تولید محتوا در توئیتر به این نکات توجه داشته باشید

اشتباه بسیار بزرگی که بسیاری از کسب و کارهای بی‌تجربه را در دام خود می‌اندازد تولید محتوا در توئیتر همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی است. توییتر میان بسیاری از کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد؛ اما اگر به درستی در آن فعالیت نداشته باشید ممکن است حتی مورد نفرت دیگر کاربران واقع شوید! حساسیت‌های این شبکه اجتماعی نسبت به دیگر سوشال مدیاها بیش‌تر است و به همین دلیل هم باید نهایت دقت را برای فعالیت در آن داشته باشید. خوشبختانه متخصصان ما در سلام محتوا می‌توانند با تکیه بر مهارت و تجربیات خود بهترین آینده را برای کسب و کار شما در توییتر فارسی رقم بزنند.

به طور کلی تولید محتوا در توئیتر ظرافت‌ها و ریزه‌کاری‌های خود را دارد که باید در راس کار خود قرار دهید. برای آنکه بتوانید ظاهری حرفه‌ای‌تر و رسمی‌تر در این شبکه اجتماعی داشته باشید و تعداد فالوورهای خود را به سرعت افزایش دهید باید از نکات و اصول زیادی پیروی کنید. در ادامه به بررسی برخی از این نکات می‌پردازیم:

ظاهر مناسبی داشته باشید

اولین کاری که باید برای حساب کاربری خود در توییتر انجام دهید درست کردن ظاهر آن و پر کردن تمام فیلدهای اطلاعاتی لازم تا جای ممکن است. اگر می‌خواهید به خوبی شناخته شوید باید از ابهام دوری کرده و اطلاعات لازم را به راحتی در اختیار کاربران قرار دهید. سعی کنید نام کاربری مناسبی برای حساب خود انتخاب کنید. نام کاربری شما باید کوتاه باشد؛ به گونه‌ای که به راحتی توسط دیگران به خاطر سپرده شود. اگر فردی بخواهد حساب کاربری شما را در توییتر پیدا کند به طور قطع در ابتدا نام شما را جستجو خواهد کرد. پس هر اندازه نام کاربری با نام کسب و کارتان نزدیکی بیش‌تری داشته باشد مخاطبان بیش‌تری خواهید داشت.

علاوه بر نام کاربری باید به عکس پروفایل نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. عکس پروفایل می‌تواند نشان‌دهنده هویت برند شما باشد. یکی از بهترین گزینه‌ها برای تصویر پروفایل استفاده از لوگو یا آرم شرکت است. اگر هم قصد راه‌اندازی یک اکانت شخصی دارید بهترین گزینه استفاده از عکس خودتان خواهد بود. از دیگر گزینه‌های مهم برای طراحی ظاهر مناسب انتخاب یک هدر است. می‌توانید از هدر خود برای مقاصد تجاری و ارتقاء آگاهی از برندتان استفاده کنید. بهتر است در هدر پیام یا شعار برندتان را ثبت کنید تا ظاهری حرفه‌ای و رسمی داشته باشید.

بیو خود را جدی بگیرید

از دیگر فیلدهای مهمی که به هنگام طراحی حساب کاربری خود باید آن را پر کنید بیو است. برای بیو 160 کاراکتر در اختیار دارید که باید از آن برای توضیح شخصیت و نوع کسب و کارتان استفاده کنید. متاسفانه برخی از افراد تصور می‌کنند که هراندازه بیوی خلاقانه‌تر و پیچیده‌تری داشته باشند به موفقیت نیز نزدیک‌تر خواهند شد. این در حالی است که سادگی از هر ترفندی بهتر است. سعی کنید در بیو به طور خلاصه خود یا کسب و کارتان را معرفی کنید. گاهی به کار بردن کمی چاشنی طنز هم می‌تواند ایده مناسبی باشد. می‌توانید یک یا دو عدد از کلمات کلیدی در بخش بیو را به صورت هشتگ درآورید تا در نتایج جستجوی کاربران نیز بیش‌تر دیده شوید.

در زمان‌های طلایی توییت کنید

همانطور که می‌دانید همه کاربران در تمام ساعات شبانه‌روز در شبکه‌های اجتماعی خود فعالیت نمی‌کنند. به همین دلیل هم نمی‌توانید انتظار داشته باشید که با انتشار محتوای خود در هر زمانی بتوانید بیش‌ترین بازدید را نصیب خودتان کنید. توییتر نیز همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی ساعات اوج مصرفی دارد که بیش‌تر کاربران آنلاین هستند و به تعامل با یکدیگر می‌پردازند. می‌توانید اطلاعات مربوط به ساعات اوج مصرف را از وبسایت‌های تحلیلی شبکه‌های اجتماعی یافت کنید. به عنوان یک فرد حرفه‌ای باید قادر باشید این اطلاعات را یافت کرده و به بهترین شکل از آن‌ استفاده کنید.

به طور مثال بر اساس یکی از آمارهای اعلام شده از فعالیت کاربران در توییتر، مشخص شده است که کاربران بیش‌تر در روزهای جمعه، شنبه، و یکشنبه در این شبکه اجتماعی فعالیت دارند. برخی از آمارها اینگونه نشان می‌دهند که بهترین زمان برای تولید محتوا در توئیتر ساعت 12 تا 6 بعد از ظهر است. اما به خاطر داشته باشید که بهترین راه برای رسیدن به بهترین روش آزمون و خطاست. باید توییت‌هایی در ساعات گوناگون و روزهای مختلف نشر دهید و با مقایسه اطلاعات آماری آن‌ها زمان طلایی برای کسب و کار خود را یافت کنید. زمان طلایی شما به احتمال زیاد با زمان طلایی دیگر کسب و کارها متفاوت خواهد بود. زیرا یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین زمان طلایی توجه به مخاطبان هدف است.

از تعداد مناسب هشتگ استفاده کنید

توییتر نیز مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی امکان هشتگ‌گذاری بر روی توییت‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است. هشتگ‌ها در توییتر از اهمیت زیادی برخوردار هستند. طبق تحقیقات انجام شده معمولا توییت‌هایی که دارای هشتگ هستند از توجه بیش‌تری برخوردار می‌شوند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید پرهیز از هشتگ‌باران کردن مطالب است. معمولاً کاربران توییتر از توجه و تعامل با مطالبی که تعداد زیادی هشتگ در آن‌ها گنجانده شده است پرهیز می‌کنند. استفاده از هشتگ‌ها در توییتر را می‌توان به حرکت بر روی لبه تیغ تشبیه کرد. سعی کنید فقط از هشتگ‌های کلیدی و موثر و مرتبط با توییت خود استفاده کنید. علاوه بر این سعی کنید هر روزه هشتگ‌های داغ و محبوب را نیز پیدا کرده و گاهاً از آن‌ها استفاده کنید.

از تصاویر استفاده کنید

استفاده از تصاویر مرتبط و مناسب در هر محتوایی می‌تواند علاوه بر افزایش جذابیت بصری، گویایی آن را نیز بیش‌تر می‌کند. انسان‌ها قادرند اطلاعات را سریع‌تر و با شیوه بهتری از تصاویر دریافت کنند. به همین دلیل هم معمولاً مطالبی که در آن‌ها از تصاویر استفاده شده است بازدیدکنندگان بیش‌تری دارند. البته نکته‌ای که باید به خاطر داشته باشید این است که فضای توییتر کمی با فضای دیگر شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. برای تولید محتوا در توئیتر الزاماً به بارگذاری تصاویر نیازی نخواهید داشت. با کمی فعالیت در این شبکه اجتماعی متوجه می‌شوید که توییت‌های چندخطی زیادی هستند که بدون استفاده از هیچگونه تصویر بازدیدها و لایک‌های زیادی دارند.

استفاده از تصویر به نوع محتوای  شما نیز بستگی دارد. به طور مثال اگر قصد انتشار محتوای آموزشی دارید بهتر است از تصاویر استفاده کنید تا گویایی مطالب برای کاربران بیش‌تر شود. همچنین توییت‌های خبری نیز بهتر است حاوی تصاویری از خبر مربوطه باشند.

تعامل با دیگر کاربران را فراموش نکنید

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند میزان محبوبیت و بازدیدهای شما را در شبکه اجتماعی توییتر افزایش دهد تعامل با کاربران است. سعی کنید توییت‌های جذاب و مرتبط با کار خود را لایک کنید و کامنتی مرتبط برای آن‌ها درج کنید. لایک کردن توییت‌های هواداران نیز روشی بسیار مناسب برای ایجاد تعامل و نشان دادن توجه شما نسبت به طرفداران است. سعی کنید به تمام کامنت‌های درج شده در توییت‌های خود پاسخ دهید. به طور کلی اگر می‌خواهید تولید محتوا در توئیتر نتیجه‌بخش باشد باید به دیگر کاربران نیز توجه داشته باشید.

بهترین ایده‌های تولید محتوا در توئیتر

تولید محتوا در توئیتر به دلیل فضای متفاوت آن با چالش‌های بیش‌تری همراه است.  متاسفانه بسیاری از کسب و کارها با این فضا آشنایی کافی نداشته و نمی‌دانند چگونه می‌توان مطالب مفید و ارزشمندی را در قالب توییت منتشر کرد. خوشبختانه بسیاری از متخصصان تولید محتوا در مجموعه سلام محتوا با فضای این شبکه اجتماعی آشنایی کافی داشته و قادرند در این زمینه به شما کمک کنند. برخی از انواع محتواهایی که می‌توانید برای جذب مخاطبان بیش‌تر در توییتر از آن‌ها استفاده کنید عبارت است از:

اخبار کسب و کار

از جمله اطلاعاتی که می‌توانید در هر شبکه اجتماعی و حتی توییتر به اشتراک گذارید اخبار جالب و مهم درباره کسب و کارتان است. هر تغییری که باید مخاطبان خود را در جریان آن قرار دهید می‌تواند به صورت یک توییت منتشر شود. به طور کلی اطلاع‌رسانی درباره حوزه‌های مختلف در توییتر یک ایده محتوایی عالی محسوب می‌شود.

پرسش و پاسخ

پرسش سوالات هدفمند و جذاب از مخاطبان می‌تواند یکی از بهترین روش‌های جلب نظر کاربران و تحریک آن‌ها به تعامل باشد. پرسش‌های شما ممکن است مربوط به برند و فعالیت شما و یا هر موضوع دیگری باشند. بهتر است در صورت تمایل برای استفاده از این نوع محتوا به خوبی درباره پرسش مناسب فکر کنید. پرسش‌های سطحی بازخورد مناسبی در توییتر دریافت نخواهند کرد.

پست بلاگ

یکی از بهترین روش‌های افزایش ترافیک وبلاگ تولید محتوا در توئیتر است. شما نیز می‌توانید مانند دیگر کسب و کارهای بزرگ و کوچک لینک محتواهای جذاب وبلاگ خود را به همراه توضیحی کوتاه توییت کنید. بدین ترتیب کاربرانی که به موضوع مطرح شده علاقمند هستند می‌توانند با مشاهده توییت به وبلاگ شما منتقل شوند.

پیام‌های مناسبتی

بهتر است در تقویم محتوایی خود تمام جشن‌ها و مناسبت‌های گوناگون جهانی را یادداشت کنید تا در زمان مناسب پیامی متناسب با مناسبت روز را منتشر کنید. این کار می‌تواند احساس نزدیکی و صمیمت با کاربران را افزایش داده و توجه شما به رویدادهای گوناگون را نشان دهد.

موضوعات داغ روز

گاهاً برخی از موضوعات داغ روز و رویدادها در توییتر به ترند تبدیل شده و در منطقه‌ای خاص مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرند. معمولاً توییتر توییت‌های مرتبط به موضوعات داغ روز را تبلیغ می‌کند. با توجه به این موضوع پرداخت به رویدادهای داغ می‌تواند ایده‌ای مناسب برای جذب مخاطبان باشد. سعی کنید در این زمینه تنها به دنبال مسائل مرتبط با کسب و کار خود باشید تا نتیجه بهتری دریافت کنید.

نظرسنجی

خوشبختانه توییتر هم مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی امکان بارگذاری انواع نظرسنجی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از بهترین روش‌ها برای افزایش نرخ تعامل کاربران استفاده از این نوع محتوا است. البته سعی کنید در استفاده از نظرسنجی‌ها زیاده‌روی نکنید. می‌توانید در انتها نتایج حاصل از نظرسنجی را به بحث و چالش بکشانید.

هزینه تولید محتوا در توئیتر

تعیین هزینه‌های مربوط به تولید محتوا در توئیتر به عوامل زیادی بستگی دارد. همانطور که گفته شد تولید محتوای جذاب در توییتر به آشنایی با این شبکه اجتماعی و سبک و سیاق آن نیاز دارد. به همین دلیل هم توصیه می‌شود که این کار را به دست افراد متخصص بسپارید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید. هزینه تولید محتوا می‌تواند به نوع محتواهای درخواستی و تعداد آن‌ها نیز بستگی داشته باشد. همکاران ما در سلام محتوا اماده ارائه انواع خدمات در زمینه بازاریابی محتوا در انواع شبکه‌های اجتماعی هستند.

 

از اصلی‌ترین کارها برای رسیدن به موفقیت در توییتر داشتن و انتخاب هدف است. عوامل دیگری مانند اعتبارسازی برند در توییتر، تشویق مخاطبان برای شرکت در گفتگوها، آگاه کردن مخاطبین از وجود محصول و خدمات و… از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

از مزایای جالب بازاریابی محتوا جذاب بودن نظر افراد مشهور و شناهته شده است. افرادی که در هنگام رخدادهای احساسی یا هیجانی، جرئت توییت کردن پیدا می‌کنند.

 درست انجام شدن این سه عنصر نشان دهنده یادگیری کامل توییتر است. ممکن است به نظر ساده برسند اما اغلب از آن‌ها به درستی استفاده نمی‌شوند. این سه عنصر شامل تیتر، لینک‌ها و هشتگ‌ها می‌شوند.

اگر هدفی برای حضور در توییتر ندارید در واقع تلاش و وقت خود را تلف می‌کنید.

  • جذب ترافیک بیشتر به سمت وبلاگ، وب سایت یا مغازه آنلاین
  • فروش محصولات و خدمات
  • ارتباط با افراد مشهور و مشتریان

استراتژی تولید محتوا باید به دست فردی متخصص و باتجربه و با توجه به عوامل گوناگونی از جمله نوع فعالیت‌های کسب و کار و پرسونای مخاطبان تعیین شود. این کار معمولاً به دست استراتژیست یا مدیران محتوایی انجام می‌شود.

بسیاری از کاربران ایرانی از این شبکه اجتماعی برای مطالعه رویدادهای روز و به اشتراک‌گذاری افکار خود استفاده می‌کنند. فعالیت مناسب و حرفه‌ای کسب و کارها نیز در این شبکه اجتماعی می‌تواند محبوبیت، بازدید، و ترافیک بیش‌تری به همراه داشته باشد.

به طور کلی بهتر است از انواع محتوا در صفحه کاربری خود استفاده کنید تا تنوع آن را افزایش دهید. اما بهترین نوع محتوا باید با توجه به نوع فعالیت کسب و کار و مخاطبان هدفتان مشخص شود.

بله. توییتر نیز مانند هر شبکه اجتماعی دیگری سبک و سیاق و مخاطبان خاص خود را دارد. برای تولید محتوا در این شبکه اجتماعی باید به خوبی با چالش‌ها و ترفندهای مربوطه آشنا بوده و در کار تولید محتوا نیز تخصص داشته باشید.

3.2/5 - (4 امتیاز)