تولید محتوا در تهران

 این روزها سهم زیادی از موفقیت کسب و کارهای اینترنتی به تولید محتوای درجه یک و حرفه‌ای وابسته است. به همین دلیل خدمات تولید محتوا در تهران ارزش زیادی دارند و می‌توانند به شما برای دیده شدن در میان دیگر رقبا کمک زیادی کنند. برای استفاده از خدمات تولید محتوا دو راه وجود دارد؛ یکی استخدام یک کارشناس محتوا به صورت ثابت، و دیگری مراجعه به شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا در تهران. استفاده از هر یک از این دو روش به نوع فعالیت شما بستگی خواهد داشت. با این حال بهتر است برای مشاوره تولید محتوا با افراد متخصص در این حوزه صحبت کنید.

Content production portfolio in Tehran

نمونه کارهای تولید محتوا در تهران

نمونه تولید محتوا برای سایت کوچینگ

نمونه تولید محتوا برای سایت کوچینگ

سایت‌های خدماتی جزو دسته سایت‌هایی هستند که تولید محتوای تخصصی یکی از اصلی‌ترین نیازهای آن‌ها برای حضور در فضای دیجیتال به شمار می‌رود.

دانلود فایل نمونه
Popular
نمونه تولید محتوا برای سایت آموزش سئو

نمونه تولید محتوا برای سایت آموزش سئو

کیفیت محتوای منتشر شده در سایت‌های آموزشی مهم‌ترین عامل رضایت یا عدم رضایت کاربران از این دسته سایت‌ها است. با سلام محتوا کیفیت سایت خود را ارتقا بخشید. همچنین می‌توان برای حوزه‌های خدماتی متفاوت از تولید محتوا اینستاگرام هم استفاده کنید.

دانلود فایل نمونه
Popular
نمونه تولید محتوا برای سایت کانون آگهی و تبلیغات

نمونه تولید محتوا برای سایت کانون آگهی و تبلیغات

یکی از فاکتورهای دیده شدن سایت‌های اینترنتی در کنار کیفیت بالای محتوا، داشتن تقویم محتوایی برای توزیع و ترفیع محتوا است. سلام محتوا، محتوای سایتتان را همیشه بروز نگه می‌دارد.

دانلود فایل نمونه
Popular
What is content production in Tehran and what is its use

تولید محتوا در تهران چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از روش‌های بسیار مناسب و موثر برای پیش بردن بازاریابی در فضای دیجیتال استفاده از محتوای مناسب است. تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی نقش موثری در برندینگ و شناخت مخاطب از نام برند شماست. امروزه کم‌تر کسب و کاری با مفهوم و فایده تولید محتوا ناآشناست. محتوای فارسی حدود 1.8 درصد از تمام محتوای موجود در اینترنت را تشکیل می‌دهد. تولید محتوا را می‌توان فرایند تولید ایده‌های موضوعی محسوب کرد که می‌تواند برای مخاطبان جذاب باشد. محتواها می‌توانند در قالب‌های گوناگونی از جمله متن، تصویر، اینفوگرافیک، ویدئو، صوت، کتاب، و… طراحی و تدوین شوند. هر یک از انواع محتواها می‌توانند برای دسته خاصی از کاربران جذاب باشند. به همین دلیل توصیه می‌شود همیشه پیش از آن که به سراغ تولید محتوا روید، مشتریان خود را به خوبی شناخته و از سلایق آن‌ها آگاه باشید. مشخصا تولید محتوا لینکدین با تولید محتوا برای اینستاگرام بسیار متفاوت خواهد بود. کاربران اینترنتی هر روزه محتواهای گوناگونی را در قالب‌های مختلف مطالعه و بررسی می‌کنند. دلیل آن نیز جستجو برای رسیدن به پاسخ سوالات و ابهامات گوناگون، افزایش آگاهی، دریافت راهنمایی در تصمیم‌گیری و… است.

Benefits of producing SEO content in Tehran

مزایای تولید محتوای سئو شده در تهران

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که رعایت آن در تولید محتوا اهمیت بالایی دارد اصول سئو هستند. سئو (SEO) مخفف عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه‌سازی موتورهای جستجو است. در واقع اصول سئو اصولی هستند که با رعایت آن‌ها می‌توانید رتبه وبسایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بهبود دهید. وبسایتی که اصول سئو در محتواهای آن رعایت نشوند به هیچ وجه دیده نخواهد شد. علاوه بر این باید توجه داشته باشید که معمولاً کاربران به صفحات دیگر در نتایج جستجوی خود توجهی ندارند. به همین دلیل اگر می‌‌خواهید در میان دیگر رقبا دیده شده و موفق شوید باید وبسایت خود را به صفحه اول گوگل برسانید. تولید و انتشار محتواهای سئو شده یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای رسیدن به این هدف است. 

بنابراین ارزش محتوای سئو شده در تهران غیر قابل انکار است. با این حساب می‌توان چنین برداشت کرد که میزان قیمت تولید محتوا در صورت سئویی بودن محتوای تولید شده با یک محتوای خام متفاوت است.

importance of producing audio content in Tehran

اهمیت تولید محتوای صوتی در تهران

تولید محتوای صوتی در بسیاری از کسب و کارها اهمیت ویژه دارد. لازم به ذکر است که استفاده از تولید محتوای پادکست برای کسب و کارهای آموزشی و فرهنگی بسیار جذاب و تاثیر گذار خواهد بود. فرقی نمی‌کند در چه شهری برای ساخت محتوای صوتی اقدام می‌کنید. تولید محتوا در مشهد، اصفهان، شیراز یا هر کجای ایران. باید با پادکست آشتی کنید.

need to produce video content in Tehran

لزوم تولید محتوای ویدئویی در تهران

چرا تولید محتوای ویدیویی ضروری است؟ در دنیای امروز بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای خواندن یک متن طولانی، یک ویدیو ببینند. بنابراین به اغلب کسب و کارها توصیه می‌شود که برای ماندن در بازار رقابت، تولید محتوای ویدیویی را در برنامه خود قرار دهند.

پخش ویدیو
Content production packages in Tehran

پکیج‌های تولید محتوا در تهران

پکیج فوق حرفه‌ای تولید محتوا

تولید 30 مقاله به صورت ماهانه
4/5 میلیون تومان
  • تولید 30 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تدوین استراتژی محتوا
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • تدوین استراتژی لینک سازی
  • 5 عدد بک لینک دستی محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • ویراستاری تخصصی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • توزیع محتوا
  • درج 5 عکس داخل محتوا
  • گزارش عملکرد ماهانه
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی

پکیج حرفه‌ای تولید محتوا

تولید 20 مقاله به صورت ماهانه
2 میلیون تومان
  • تولید 20 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • تدوین استراتژی لینک سازی
  • 3 عدد بک لینک دستی محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • ویراستاری تخصصی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • درج 3 عکس داخل محتوا
  • گزارش عملکرد ماهانه
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی

پکیج پایه تولید محتوا

تولید 15 مقاله به صورت ماهانه
1200 میلیون تومان
  • تولید 15 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • درج 3 عکس داخل محتوا
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی
کارشناس تولید محتوا در تهران چه وظیفه‌ای دارد؟

تولید محتوای مناسب به تعداد کافی و کیفیت بالا نیازمند تجربه و تخصص در این زمینه است. واضح است که مدیر کسب و کار نمی‌تواند به تنهایی محتواهای مورد نیاز خود را تامین کند. به همین دلیل استخدام یک کارشناس تولید محتوا و یا سفارش به شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ بهترین راه برای دیده شدن در دنیای وب است. به خاطر داشته باشید که یک کارشناس تولید محتوا وظایف خاص خود را دارد و نمی‌توان از وی انتظار طراحی سایت، پشتیبانی، طراحی گرافیکی، بازاریابی دیجیتال، و یا مدیریت روابط عمومی را داشت. متاسفانه برخی از شرکت‌ها با تصورات اشتباه درباره وظایف کارشناسان تولید محتوا قادر به رسیدن به اهداف خود نخواهند بود. یک کارشناس تولید محتوا باید توانایی‌های کلیدی زیر را داشته باشد:

  • آشنایی با بازاریابی محتوا
  • آشنایی با بازاریابی دیجیتال
  • مسلط به نگارش صحیح فارسی (یا انگلیسی)
  • مسلط به مطالعه و ترجمه روان متون انگلیسی
  • مسلط به یکی از سیستم‌های مدیریت محتوا (مانند وردپرس یا جوملا)
  • توانایی جستجوی اینترنتی
  • مسلط به نگارش محتوای سئومحور و باکیفیت
  • آشنایی با ویرایش ساده تصاویر
اهمیت تولید محتوا به زبان انگلیسی در تهران

بسیاری از کسب و کارها به دلیل تمایل در جذب مخاطبان و مشتریان بین‌المللی از سرتاسر جهان باید وبسایت خود را به صورت دوزبانه طراحی کنند. واضح است که برای جذب مخاطبان انگلیسی‌زبان به محتوای انگلیسی نیاز خواهید داشت. نزدیک به 55 درصد از محتوای موجود در اینترنت نیز به زبان انگلیسی است. با توجه به این موضوع تولید و انتشار محتوا به این زبان می‌تواند شانس بیش‌تری برای دیده شدن در گوگل و فضای جهانی اینترنت برای شما داشته باشد. البته بهتر است بدانید که نگارش محتوا به زبان انگلیسی تکنیک‌ها و نکات مخصوص به خود را دارد که درک و رعایت آن‌ها نیازمند تجربه کافی است.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر دیجیتال مارکتینگ در تهران خدمات مربوط به تولید محتوا به زبان انگلیسی را نیز ارائه می‌دهند. با سپردن امور مربوط به تولید محتوای وبسایت خود به این شرکت‌ها می‌توانید با اطمینان خاطر و تمرکز حواس، دیگر امور مربوط به وبسایت خود را پیش برده و نتایج مطلوبی کسب کنید.

چگونه می‌توانیم یک محتوای سئو شده تولید کنیم؟

امروزه تولید محتواهای سئو شده برای کسب و کارهای اینترنتی اهمیت بسیار بالایی دارد. هر برندی برای دیده شدن در اینترنت و توسعه کسب و کار خود به محتوای سئو شده نیاز خواهد داشت. محتواهای سئو باید کاملاً یونیک و جذاب باشند. روش‌های گوناگونی برای تولید محتوای سئو شده و استفاده از آن وجود دارد. توجه داشته باشید که تولید محتوای سئو در تهران نیازمند تخصص و دانش بالا درباره قوانین موجود و همچنین ابزارهای مربوطه است. به همین دلیل توصیه می‌شود که برای سفارش تولید محتوا در تهران به شرکت‌های معتبر و تیم‌های متخصص در این زمینه مراجعه کنید

چرا تولید محتوا در تهران مهم است؟

امروزه تولید محتوا برای کسب و کارها اهمیت ویژه‌ای دارد. محتوا از اصلی‌ترین موارد برای کسب درآمد بیشتر محسوب می‌شود. علاوه بر آن می‌توانید افراد علاقه‌مند را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و با ایجاد حس اعتماد مخاطبان بیشتری را جذب کنید.

برای سفارش تولید محتوا در تهران به چه شرکتی باید مراجعه کرد؟

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید که چه نوع محتوایی می‌خواهید و سپس اقدام به سفارش آن کنید. شرکت سلام محتوا در تهران با استفاده از تجربه و مهارت خود و اجرای پروژه‌های موفق در این زمینه توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. این شرکت یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در تهران شناخته می‌شود.

محتواهای تولید شده در تهران چه ویژگی‌هایی دارند؟
  1. کپی برداری نمی‌شوند.
  2. به صورت کاملا تحقیقی تالیف می‌شوند.
  3. می‌توانند تلفیقی از تالیف و ترجمه باشند.
  4. به صورت بازنویسی یک متن انجام می‌گیرند.
اهمیت تولید محتوا تخصصی در تهران چیست؟

نگارش محتواهایی مناسب و کاربردی می‌تواند به جذب مشتریان به سمت شما کمک کرده و فروشتان را افزایش دهد. در عصر امروزه و با توجه به رقابت‌های موجود در دنیای دیجیتال، بدون تدوین و بارگذاری محتواهای مناسب و کاربردی در وبسایت خود به طور قطع از قافله عقب خواهید ماند. زمان آن رسیده است که کاربران را به وبسایت خود کشانده و کاری کنید که با اکراه آن را ترک کنند. این کاری است که تمام کسب و کارها و مشاغل بزرگ در دنیا برای آن نقشه می‎کشند. با استفاده از یک استراتژی مناسب و قدرتمند در این زمینه می‌توانید کاربران را به مطالعه مطالب وبسایت خود جذب کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشید. وقت آن رسیده است که با استفاده از خدمات تولید محتوا در تهران به مشتریان و مخاطبان جدید خود خوشامد گفته و با رویی باز خدمات و محصولاتتان را به آن‌ها عرضه کنید.

تعرفه تولید محتوا در تهران به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

یکی از سوالات مهمی که بسیاری از مدیران وبسایت‌های اینترنتی می‌پرسند هزینه خدمات تولید محتوا در شهر تهران است. هزینه محتوا مبلغی است که به ازای دریافت خدمات تولید محتوا پرداخت می‌شود. امروزه شرکت‌ها می‌توانند از دو روش برای تولید محتوای وبسایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود استفاده کنند؛ یا فردی را به صورت ثابت و به عنوان کارشناس تولید محتوا استخدام کنند، و یا تولید محتوای مورد نیازشان را برون‌سپاری کنند. به طور کلی نمی‌توان عددی مشخص را به عنوان تعرفه تولید محتوا بیان کرد، زیرا شرکت‌ها و افراد مختلف هر یک قیمت متفاوتی را برای ارائه خدمات خود پیشنهاد می‌دهند که بر اساس فاکتورهای گوناگونی مشخص می‌شود. یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که می‌تواند بر تعرفه محتوا تاثیرگذار باشد کیفیت کار است. علاوه بر این فاکتورهای دیگری از جمله طول محتوا و تجربه نویسنده نیز می‌توانند بر قیمت نهایی تاثیر داشته باشند.

برای کسب و کار خود به چه نوع محتوایی در تهران نیاز داریم؟

محتوای مناسب باید متناسب با نوع فعالیت کسب و کار و همچنین مشتریان هدف نگارش و طراحی شود. علاوه بر این نوع محصول یا خدمات ارائه شده از سوی کسب و کار نیز می‌تواند بر نوع محتوا اثرگذار باشد. بهتر است برای تعیین بهترین نوع محتوا با مشاوران و متخصصان در این زمینه مشورت کنید.

نکات لازم برای تولید محتوای اصولی چیست؟
  • استفاده از کلمات کلیدی
  • داشتن ایده مناسب
  • در نظر گرفتن نیازهای مشتری
  • تیتر مناسب
  • تعداد کلمات کلیدی
  • معرفی کالا یا خدمات
  • استفاده درست از تمام صفحات موجود در سایت
  • لینک‌های فالو و نو فالو
  • زمان بندی سئو
آیا امکان آموزش تولید و بازاریابی محتوا در تهران وجود دارد؟

بله، شرکت‌های زیادی در تهران در زمینه تولید محتوا خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌کنند. علاوه بر ارائه خدمات، کارشناسان تولید محتوا دوره‌های آموزشی را برای افراد علاقه‌مند برگذار می‌کنند تا مهارت‌های لازم را در جهت یادگیری تولید محتوا بیاموزند.

رعایت نکات سئو در تولید محتوا تهران چه نقشی دارد؟

در محتواهای تولید شده در تهران تمامی نکات سئو مانند خوانایی محتوا، حجم کلمات کلیدی، عنوان بندی‌ها و قرار دادن زیرعنوان‌ها، کلمات کلیدی و عنوان‌های مرتبط، لینک‌های داخلی و خارجی و… رعایت می‌شوند. همچنین از یک عکس مرتبط در محتوا استفاده می‌شود. به طور کلی رعایت این موارد تاثیر زیادی در بهبود محتوا می‌گذارد.

سفارش تولید محتوا در تهران

برای ثبت سفارش تولید محتوا در تهران کافی است با شماره 09150952565 تماس حاصل کنید یا فرم ثبت سفارش محتوا را پر کنید.
نکات و اصول تولید محتوا در تهران

تولید محتوا کاری بسیار حساس و نیازمند تخصص و تجربه است. به همین دلیل مدیران نمی‌توانند خود این وظیفه را بر عهده بگیرند و یا انجام آن را به دیگر کارمندان واگذار کنند. علاوه بر این تولید محتوای حرفه‌ای برای هر بستری به تکنیک‌های متفاوتی نیاز خواهد داشت. به طور مثال محتواهای متناسب با فضای اینستاگرام به طور قطع با محتواهای مناسب برای وبسایت‌های اینترنتی یا شبکه اجتماعی توییتر متفاوت خواهند بود. تنها متخصصان و کارشناسان تولید محتوا با تکیه بر دانش و مطالعات خود این تفاوت‌ها را درک کرده و متناسب با آن‌ها نوع نگارش و استراتژی‌های خود را تنظیم می‌کنند.

شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ با همکاری تیم‌های متخصص و باتجربه قادر خواهند بود که امور مربوط به بازاریابی محتوای وبسایت شما را بر عهده گرفته و شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کنند. می‌توانید با یافتن شرکتی معتبر در تهران و ثبت سفارش خود، قدمی بزرگ در مسیر موفقیت بردارید. برای آن که از اعتبار و قابل اطمینان بودن شرکت مورد نظر خود مطمئن شوید می‌توانید نمونه کارهای انجام شده را مشاهده و بررسی کنید. علاوه بر این صحبت با مشتریان پیشین شرکت و نظرسنجی از آن‌ها نیز می‌تواند روشی مناسب برای تشخیص کیفیت کار نهایی باشد. 

از جمله ویژگی‌های شخصیتی کارشناس تولید محتوا نیز می‌توان به مسئولیت‌پذیری، توانایی تحلیل، نظم، و همچنین خلاقیت اشاره داشت. داشتن این ویژگی‌ها برای نگارش یک محتوای کاربرپسند و مناسب کفایت خواهد کرد. اگر فردی مهارت‌ها و توانایی‌هایی بیش‌تر از آن داشته باشد به طور قطع می‌تواند در صورت به کار گرفتن هر یک از این مهارت‌ها درخواست مزایا و حقوق بیش‌تری داشته باشد. علاوه بر این در صورت تمایل می‌توانید امور مربوط به تولید محتوای وبسایت خود را به یک شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران بسپارید تا با دغدغه کم‌تری به اهداف خود دست پیدا کنید.

واضح است که نگارش محتواهای تخصصی نسبت به محتواهایی با موضوعات عمومی هزینه بیش‌تری خواهد داشت؛ زیرا نیازمند دانش و مطالعه و همچنین صرف زمان بیش‌تری خواهد بود. مسئله دیگری که می‌تواند بر هزینه تالیف محتوا در تهران اثرگذار باشد شیوه نگارش آن است. محتوا می‌تواند به صورت تالیفی، ترجمه، و یا بازنویسی نوشته شود که هر کدام تعرفه مجزایی دارند. به طور مثال واضح است که هزینه تولید محتوای ترجمه شده در مقایسه با تولید محتوا به روش بازنویسی بیش‌تر است. نکته دیگر این است که هزینه نگارش محتوا به زبان‌های دیگر مانند انگلیسی یا روسی تعرفه بیش‌تری خواهد داشت. به طور کلی از میان فاکتورهایی که می‌توانند بر قیمت محتوا تاثیرگذار باشند می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کیفیت محتوا
  • رعایت اصول و قوانین سئو
  • میزان تجربه و تخصص نویسنده محتوا
  • جذاب بودن محتوا و کاربرپسند بودن آن
  • طول محتوا
  • موضوع محتوا (تخصصی یا عمومی بودن نوشته)
  • نوع نگارش محتوا (بازنویسی، ترجمه، تالیف)
  • زبان نگارش محتوا (فارسی، انگلیسی، عربی،…)