تولید محتوا در پینترست

محتوا

نمونه کارهای تولید محتوا در ​

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی گرافیک

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی گرافیک

سلام محتوا ارتقای کیفیت تولید محتوا برای سایت‌هایی که خدماتی از جمله طراحی گرافیک ارائه می‌دهند را به عنوان رویکرد اصلی خود در نظر گرفته است.

دانلود فایل نمونه
Popular
نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی سایت

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی سایت

اگر تخصص و مهارتی دارید و می‌خواهید از طریق حرفه خود کسب درآمد کنید، تولید محتوای تخصصی و توزیع آن بهترین شیوه بازاریابی در فضای دیجیتال است.

دانلود فایل نمونه
Popular
نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ

اگر یک سایت تخصصی دارید اما زمان کافی برای تولید محتوای ساییتان ندارید می‌توانید از خدمات آژانس خلاق سلام محتوا در این زمینه بهره‎‌مند شوید.

دانلود فایل نمونه
Popular

پینترست چیست؟

پینترست (pinterest) یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار است که بر محوریت به اشتراک‌گذاری تصاویر طراحی شده است. پینترست خود را به عنوان یک پین‌بورد مجازی معرفی کرده است. در این شبکه اجتماعی می‌توانید تصاویر گوناگون در هر زمینه‌ای را بر روی بوردهای شخصی خود با موضوعات مختلف به اصطلاح پین (pin) یا همان سنجاق کنید. پینترست را می‌توان به یک دیوار گالری و یا حتی درب یک یخچال تشبیه کرد که در برخی از خانه‌ها مملو از تصاویر و عکس‌های گوناگون مورد علاقه اعضای خانواده است. در پینترست می‌توانید هر تصویری را در زمینه‌ و با هر موضوعی با بالاترین کیفیت یافته و در صورت تمایل آن را برای خود ذخیره کنید. در پینترست همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید صفحه کاربران دیگر را مشاهده کرده، آن‌ها را دنبال کنید، و حتی برای پین‌های آن‌ها نظر خود را ثبت کنید. پینترست محیطی عالی برای کسانی است که به دنبال ایده‌های نو و الهام‌بخش هستند.

طبق آمار اعلام شده این شبکه اجتماعی ماهانه 200 میلیون کاربر فعال دارد. این تعداد ممکن است با دیگر شبکه‌های اجتماعی از جمله فیسبوک قابل مقایسه نباشد؛ اما همچنان عدد قابل توجهی است. جالب است بدانید که بیش از 68 درصد از بانوان آمریکایی 25 تا 54 سال به صورت مستمر از پینترست استفاده می‌کنند. به طور کلی درصد بالایی از کاربران این شبکه اجتماعی را بانوان تشکیل می‌دهند. فعالیت در پینترست می‌تواند یک استراتژی اثربخش و مهم برای دستیابی به مشتریان بالقوه باشد.

تولید محتوا در پینترست چگونه بر کسب و کار من تاثیرگذار است؟

نکته‌ای که باید درباره پینترست به آن توجه داشته باشید این است که هدف کاربران از استفاده از این شبکه اجتماعی با اینستاگرام یا فیسبوک کاملاً متفاوت است. کاربران پینترست به دنبال تصاویر و مطالب الهام‌بخش و ایده‌های جدید از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند؛ از این رو آن‌ها از دیدن پست‌های برندهای گوناگون در صفحه خود هیجان‌زده شده و از آن استقبال می‌کنند. کاربران زیادی وجود دارند که با گشت و گذار در پینترست برند یا محصول مورد نظر خود را یافت کرده‌اند. در سال‌های گذشته این شبکه اجتماعی در میان کاربران ایرانی نیز شهرت بالایی کسب کرده است و روز به روز به تعداد کاربران ایرانی پینترست افزوده می‌شود.

با توجه به این موضوعات تعجبی ندارد که بسیاری از کسب و کارهای ایرانی نیز با هدف افزایش تعداد مخاطبان خود از پینترست استفاده می‌کنند. تولید محتوا در پینترست می‌تواند بستری عالی برای ایجاد ارتباطی نزدیک و صمیمانه با مخاطبان ایجاد کند.

تولید محتوا​

اراک

نمونه کارهای تولید محتوا در بوشهر​

اراک

پخش ویدیو

پکیج‌های تولید محتوا ​

پکیج فوق حرفه‌ای تولید محتوا

تولید 30 مقاله به صورت ماهانه
4/5 میلیون تومان
  • تولید 30 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تدوین استراتژی محتوا
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • تدوین استراتژی لینک سازی
  • 5 عدد بک لینک دستی محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • ویراستاری تخصصی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • توزیع محتوا
  • درج 5 عکس داخل محتوا
  • گزارش عملکرد ماهانه
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی

پکیج حرفه‌ای تولید محتوا

تولید 20 مقاله به صورت ماهانه
2 میلیون تومان
  • تولید 20 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • تدوین استراتژی لینک سازی
  • 3 عدد بک لینک دستی محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • ویراستاری تخصصی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • درج 3 عکس داخل محتوا
  • گزارش عملکرد ماهانه
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی

پکیج پایه تولید محتوا

تولید 15 مقاله به صورت ماهانه
1200 میلیون تومان
  • تولید 15 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • درج 3 عکس داخل محتوا
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی
بهترین زمان برای پست گذاشتن در پینترست چه موقع است؟

بهترین زمان انتشار تصاویر در پینترست به فعالیت کسب و کار شما و پرسونای مخاطبین هدف بستگی دارد. به طور مثال اگر مخاطبین شما کارمند هستند، بهترین زمان پست گذاشتن پس از وقت نهار و یا تایم اداری خواهد بود.

هزینه تولید محتوا در پینترست چقدر است؟

هزینه تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی از جمله پینترست با توجه به نوع و تعداد محتواهای درخواستی تعیین خواهد شد. علاوه بر این هر اندازه کیفیت محتوا بالاتر باشد، تعرفه آن نیز بیش‌تر خواهد بود.

از چه روش‌هایی برای بهینه سازی وب سایت بازاریابی پینترست استفاده کنیم؟

شما با استفاده از بهینه سازی می‌توانید بازدیدکنندگان را تشویق کنید تصاویر را پین کنند و ترافیک بیشتری جذب کنند. مواردی که عبارتنداز:

  • اضافه کردن تصاویر
  • اضافه کردن دکمه save پینترست
  • وارد کردن متن تصاویر
  • اضافه کردن پین‌های Rich
آیا امکان کسب درآمد از پینترست وجود دارد؟

با درج محتوای باکیفیت در این شبکه اجتماعی می‌توانید کاربران را با فعالیت‌های برند خود آشنا کرده و در نتیجه میزان فروش و درآمد خود را تا حد قابل توجهی افزایش دهید.

آیا امکان مخفی کردن بوردها در پینترست وجود دارد؟

بله. پینترست امکانی را در اختیار تمام کاربران قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید برخی از بوردهای خود را به حالت شخصی درآورده و به دیگر کاربران اجازه مشاهده پین‌های آن را ندهید.

کلمات کلیدی در تولید محتوا پینترست چه نقشی دارند؟

استفاده از کلمات کلیدی در ذخیره فایل‌های عکسی که می‌خواهید بارگذاری کنید یکی از کارهایی است که در تولید محتوا در پینترست باید به آن توجه شود. نام فایل عکسی در صورت قرار گرفتن در داخل پینترست باید مبتنی بر کلمات کلیدی مرتبط و پرکاربرد انتخاب شود.

سفارش تولید محتوا در اراک

برای ثبت سفارش تولید محتوا در اراک کافی است با شماره 09150952565 تماس حاصل کنید یا فرم ثبت سفارش محتوا را پر کنید.
تولید محتوا پینترست چگونه؟

با گسترش شبکه جهانی اینترنت و دسترسی تمام افراد به ابزارهای هوشمند، شبکه‌های اجتماعی نیز تبدیل به جزئی جداناپذیر در زندگی همگان شده‌اند. به جرئت می‌توان گفت تمام کاربران اینترنت از حداقل یک شبکه اجتماعی به طور روزانه با اهداف گوناگون استفاده می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی گوناگونی با توجه به نیازهای کاربران طراحی شده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به اینستاگرام و فیسبوک اشاره داشت. اما یکی از شبکه‌های اجتماعی که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی میان کاربران ایرانی پیدا کرده پینترست (pinterest) است. پینترست را می‌توان منبع ایده‌ها و مطالب الهام‌بخش و همچنین محصولات محبوب دانست. شمار زیادی از کاربران این شبکه اجتماعی برای ارتقاء روحیه و سبک زندگی خود از مطالب و محتواهای موجود در آن استفاده می‌کنند.

در پینترست می‌توانید با برندها و محصولات جدید و باکیفیت در سرتاسر جهان نیز آشنا شوید. بسیاری از کاربران با هدف یافتن برندهای جدید و خریداری محصولات قابل اطمینان از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند. با توجه به این موضوع اهمیت تولید محتوا در پینترست نیز به خوبی مشخص می‌شود. در ادامه به بررسی بیش‌تر نکات و ترفندهای تولید محتوا در این شبکه اجتماعی می‌پردازیم.

چه پست‌هایی در پینترست بارگذاری کنیم؟

برای تولید محتوا در پینترست باید پیش از هر چیز درک مناسبی از انواع محتوا که تاثیر مناسبی بر جای می‌‌گذارند داشته باشید. پینترست شبکه‌ای وسیع است که در آن می‌توانید طیف گسترده‌ای از انواع محتوا را بارگذاری کرده و با کمک آن‌ها کسب و کار خود را رونق داده و فروش محصولات و خدماتتان را افزایش دهید. برخی از انواع روش‌های تولید محتوا برای این شبکه اجتماعی عبارت است از:

محصولات

از آنجایی که شمار زیادی از کاربران پینترست برای یافتن محصولات و برندهای جدید از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند انتشار تصاویر و اطلاعات مورد نیاز از محصولات یک امر واجب و ضروری به نظر می‌رسد. حتی جالب است بدانید که پینترست بخشی مخصوص برای پین‌های مرتبط با محصولات و فروشگاه‌های اینترنتی در اختیار کاربران قرار داده است.

کاردستی‌ها

پست‌های مربوط به محصولات خود را ارتقا داده و کاردستی‌هایی را که در آن‌ها از محصولاتتان استفاده شده است را به نمایش گذارید. بهتر است بدانید که پست‌های مربوط به انواع ایده‌های کاردستی و کارهایی که افراد می‌توانند با هزینه و مهارت کم در خانه انجام دهند از جمله پرطرفدارترین انواع پست‌ها در پینترست هستند. تمام مراحل لازم برای ساخت وسایل سرگرم‌کننده، کاربردی، یا تزئینی را به ترتیب در کنار یکدیگر قرار دهید تا در انتها یک محتوای عالی برای بورد خود در پینترست داشته باشید.

رسپی‌ها

همه کاربران عاشق تصاویر جذاب و اشتهابرانگیز از انواع غذا‌ها هستند. استفاده از انواع تصاویر مواد غذایی و خوراکی‌ها ایده‌ای عالی و جذاب برای کسب و کارهای مربوط به این زمینه است. می‌توانید به همراه تصاویر اشتهابرانگیز از رسپی و ترفندهای مربوط به آشپزی نیز استفاده کنید.

اینفوگرافی‌ها

واژه اینفوگرافیک‌ (Infographic) در واقع کوتاه شده عبارت informational graphics است. از این نوع محتوا برای ارائه اطلاعات آماری یا آموزشی در زمینه‌های مختلف استفاده می‌شود. بسیاری از کاربران از مشاهده انواع اینفوگرافیک‌ها لذت می‌برند و در پینترست به دنبال این دسته از محتوا هستند. انتشار اینفوگرافیک‌های مرتبط با کسب و کارتان یکی از ایده‌های عالی برای تولید محتوا در پینترست است. تصاویر اینفوگرافی می‌توانند در هر سایز و اندازه‌ای طراحی شوند، اما معمولاً ایده‌آل‌ترین آن‌ها به شکل عمودی، باریک، و بلند هستند.

پست‌های اخیر وبلاگ

پینترست ابزاری خارق‌العاده برای افزایش ترافیک سایت است. با توجه به این موضوع استفاده از این شبکه اجتماعی برای افزایش تعداد بازدیدهای وبلاگ یا وبسایت باید تمرکز و دغدغه اصلی شما باشد. تصاویر گرافیکی مرتبط با پست‌های وبلاگ خود تهیه کرده و عنوان و خلاصه‌ای از مقاله را در آن قرار دهید. بدین ترتیب یک محتوای عالی و هدفمند برای صفحه پینترست خود خواهید داشت.

چگونه بهترین پین را بسازیم؟

یکی از نکات مهمی که باید برای تولید محتوا در پینترست به آن توجه داشته باشید این است که کاربران این شبکه اجتماعی بسیار دقیق و حساس هستند. آن‌ها تنها بهترین و عالی‌ترین تصاویر را برای ذخیره در بوردهای خود انتخاب می‌کنند. این مسئله باید بر روی حساسیت شما بر روی کیفیت و زیبایی پین‌هایتان تاثیرگذار باشد. سعی کنید با کمی آزمون و خطا و فعالیت در پینترست درک مناسبی از این شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بتوانید بهترین و باکیفیت‌ترین پین‌ها را برای کاربران خود طراحی کنید. برخی از نکاتی که باید برای طراحی بهترین پین به آن‌ها توجه داشته باشید عبارت است از:

سایزبندی بهینه

یکی از نکاتی که باید برای تولید محتوا در پینترست به آن توجه داشته باشید سایزبندی و ترکیب تصاویر است. پینترست پین‌های عمودی را به افقی ترجیه داده و آن‌ها را بیش‌تر به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد. یکی از دلایل آن این است که پین‌های عمودی فضای بیش‌تری اشغال کرده و احساس و ظاهری منسجم‌تر ایجاد می‌کنند. بدین ترتیب بهتر است پین‌های خود را به صورت عمودی و با سایز مناسب طراحی کنید.

جایگذاری لوگو

برای آنکه بتوانید قدرت و شناخت کاربران از برند خود را افزایش دهید مطمئن شوید که لوگو خود را در تمام پین‌ها و اینفوگرافی‌ها قرار می‌دهید. قرار دادن لوگو در بخش بالایی یا پایینی تصویر می‌تواند برای جلب توجه مخاطب و افزایش آگاهی برند مناسب بوده و در عین حال تصویر شما را مخدوش نکند.

کیفیت بالا

از دیگر نکاتی که باید برای تولید محتوا در پینترست به آن توجه کنید ارائه تصاویری با کیفیت بالا است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم مخاطبان این شبکه اجتماعی تنها به دنبال بهترین پین‌ها هستند. سعی کنید از تصاویری با ترکیب و رنگ‌بندی مناسب و رزولوشن بالا استفاده کنید. منابع گوناگونی برای خرید تصاویر و عکس‌های باکیفیت وجود دارد، اما بهتر است به جای خریداری تصاویر آماده خودتان دست به کار شده و از پروژه‌های مورد نظرتان عکاسی کنید. این کار می‌تواند اورجینال بودن کسب و کار شما را به خوبی نشان دهد.

می‌توانید از چندین تصویر در کنار یکدیگر نیز استفاده کنید. اما بهتر است تعداد تصاویر را به 4 عدد محدود کنید تا ظاهری شلوغ و بی‌نظم ایجاد نشود. سعی کنید از تصاویری با حداقل 600×900 پیکسل استفاده کنید. تصاویر کوچک‌تر از 100×200 پیکسل قابل استفاده نخواهند بود؛ پس هر چه تصویر شما بزرگ‌تر باشد بهتر است.

ایده‌های تولید محتوا در پینترست

علاوه بر دانستن نکات مربوط برای طراحی پین‌های منحصر به فرد و تاثیرگذار، باید از انواع استراتژی‌ها و ترفندهای موجود برای ایجاد یک شبکه محتوایی مناسب و موثر نیز استفاده کنید. سیستم محتوایی پینترست نسبت به دیگر شبکه‌های اجتماعی تفاوت‌های زیادی دارد؛ به همین دلیل هم بسیاری از مدیران کسب و کارهای بزرگ کار تولید محتوا برای پینترست را به فردی قابل اعتماد و باتجربه می‌سپارند. همکاران ما در سلام محتوا همواره آماده ارائه خدمات تخصصی در زمینه تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی هستند. در ادامه برخی از نکات و ایده‌هایی که باید برای تولید محتوای پینترست به آن‌ها توجه داشته باشید را بررسی خواهیم کرد:

یک تقویم محتوایی داشته باشید

احتمالاً تا کنون عبارت تقویم محتوایی را بارها شنیده‌اید. حتی ممکن است چندین تقویم محتوایی برای دیگر شبکه‌های اجتماعی خود نیز طراحی کرده باشید. اما زمانی که درباره پینترست صحبت می‌کنیم، شیوه ساخت و طراحی تقویم محتوایی کاملاً متفاوت خواهد بود. شما باید علاوه بر تصاویری از محصولات و خدمات خود پست‌های اخیر وبلاگ و همچنین دیگر پین‌های مرتبط با کسب و کارتان را نیز در صفحه پینترست خود بارگذاری کنید تا بتوانید تعداد پین‌های صفحه خود را افزایش دهید.

نکته‌ای که قابل توجه است این است که 5 پین اولی که در هر روز ذخیره می‌کنید اولویت بیش‌تری نسبت به دیگر پین‌ها پیدا می‌کنند. با توجه به این موضوع یک استراتژی هوشمندانه ذخیره کردن پین‌های خودتان در ابتدای روز است. از تقویم محتوایی برای تنظیم یک برنامه‌ مناسب جهت بارگذاری تصاویر مختلف با کپشن‌های مناسب استفاده کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را از تلاش‌های خود دریافت کنید.

از تبلیغات پینترست استفاده کنید

از دیگر ایده‌هایی که می‌توانید از آن برای تولید محتوا در پینترست استفاده کنید بهره گرفتن از تبلیغات است. خوشبختانه پینترست نیز یک سیستم تبلیغاتی مناسب به کاربران خود ارائه می‌دهد. با استفاده از این سیستم تبلیغاتی می‌توانید شمار بازدید پین‌های خود را در صفحه کاربرانی که به زمینه کاری شما علاقمند هستند افزایش دهید. پین‌های تبلیغاتی با عبارت promoted by “ brand-name ” در کپشن مشخص می‌شوند. طراحی تصاویر اورجینال و ارزشمند در کنار استفاده از سیستم تبلیغاتی می‌تواند نتایج خارق‌العاده‌ای به همراه داشته باشد.

محتوای آموزشی و الهام‌بخش طراحی کنید

نکته دیگری که باید در زمان تولید محتوا برای پینترست به آن توجه داشته باشید بهره‌گیری از ایده‌های الهام‌بخش و آموزشی است. همانطور که پیش‌تر گفتیم بسیاری از کاربران پینترست به دنبال مطالب آموزشی و الهام‌بخش به این شبکه اجتماعی سر می‌زنند. شما نیز باید سعی کنید در حیطه کسب و کار خود از تمام ایده‌های موجود برای تولید این دسته از محتواها استفاده کنید.

4/5 - (3 امتیاز)