تولید محتوا اینستاگرام

می‌خواهید از اینستاگرام خود به راحتی کسب درآمد کنید؟ اگر قصد دارید برای توسعه کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده کنید نباید از ارزش و اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام غافل شوید. برای توسعه یک بیزینس حتما نباید بودجه زیادی به تبلیغات اختصاص داد؛ جایی حضور داشته باشید که مخاطب آنجا حضور دارد. ما در شرکت تولید محتوا اینستاگرام سلام محتوا با کمک به تولید محتوایی کاربردی و هدفمندتر صدای بیزینس شما را به مخاطبان این شبکه اجتماعی خواهیم رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

0915-095-25-65

Instagram content production portfolio

نمونه کارهای تولید محتوای اینستاگرام

نمونه تولید محتوا برای پیج آموزش طراحی گرافیک

نمونه تولید محتوا برای پیج آموزش طراحی گرافیک

تولید محتوای اصولی برای پیج‌های آموزشی یکی از ضروری‌ترین قدم‌هایی که است که باید برای راه‌اندازی پیج آموزشی خود بردارید. اگر یک پیج آموزشی دارید این نمونه تولید محتوا اینستاگرام را مشاهده کنید.

مشاهده
نمونه کار
نمونه تولید محتوا برای پیج با محوریت انگیزشی و موفقیت

نمونه تولید محتوا برای پیج با محوریت انگیزشی و موفقیت

پیج‌هایی با محوریت موفقیت و جملات انگیزشی در اینستاگرام در صورتی که محتوای آن‌ها به صورت حرفه‌ای تولید شده باشد، بسیار مورد استقبال کاربران اینستاگرامی قرار می‌گیرد. این پیج‌ها می‌توانند فروش زیادی را تجربه کنند

مشاهده
نمونه کار
نمونه تولید محتوا برای پیچ شرکت دیجیتال مارکتینگ

نمونه تولید محتوا برای پیچ شرکت دیجیتال مارکتینگ

پیج‌های بیزینسی در اینستاگرام بیش از هر صفحه دیگری باید به کیفیت محتوایی که در صفحه خود منتشر می‌کنند توجه داشته باشند. کیفیت بالای محتوای منتشر شده نشانی از تخصص و اعتبار آن بیزینس است.

مشاهده
نمونه کار
Content podcast on Instagram from the language of professionals

پادکست تولید محتوا در اینستاگرام از زبان حرفه‌ای‌ها

در این پادکست نیم ساعته به خوبی در رابطه با اهمیت حضور در اینستاگرام و تولید محتوای مخاطب محور صحبت کرده‌ایم. با شنیدن این پادکست به صورت کامل در رابطه با آن که چرا در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستم و چرا اینستاگرام می‌تواند یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی باشد صحبت کرده‌ایم. در این پادکست با ماریا نصیری مدیر محتوای آژانس خلاق دیجیتال مارکتینگ میانبر به صحبت نشسته‌ایم. قبل از سفارش تولید محتوا برای اینستاگرام این پادکست را گوش کنید. 

What is content production on Instagram

منظور از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

به طور کلی منظور از محتوا هرگونه اطلاعات طبقه‌بندی شده در قالب تصویر، فیلم، متن، و… است که پیامی را به مخاطب القاء می‌کند. منظور از تولید محتوا در اینستاگرام نیز انتشار تصویر، متن، فیلم، و دیگر قالب‌های محتوایی متناسب با نیازهای مخاطبان و علایق آن‌هاست. امروزه درصد زیادی از افراد جامعه به اینترنت و انواع شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام دسترسی دارند. بدین ترتیب کسب و کارها و افراد مختلف همواره در تلاش برای تولید محتوای با کیفیت با هدف جلب نظر مخاطبان خود هستند. تعجبی ندارد که امروزه عباراتی از جمله بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا در سوشال مدیاها زیاد به گوش می‌خورد. دلیل آن این است که در دنیای امروز رمز موفقیت و بزرگ‌ترین سرمایه هر کسب و کار توجه مخاطبان است.

منظور از تولید محتوا در اینستاگرام
چرا تولید محتوا در اینستاگرام
پخش ویدیو
Instagram content plans

پلن‌های محتوا اینستاگرام

پلن طلایی

30 پست + 30 استوری
5 میلیون تومان
  • طراحی 30 پست تخصصی
  • طراحی 30 استوری تخصصی
  • تحقیق هشتگ‌های مرتبط
  • 5 عکاسی محصول
  • 1 ویدئو محصول
  • ارائه گزارش تحلیلی ماهانه
  • بارگزاری پست و استوری
  • مشاوره تلفنی
  • پشتیبانی پیج و پاسخگویی به دایرکت
  • برگزاری کمپین و مسابقات اینستاگرامی
  • افزایش فالوور به صورت ارگانیک
  • افزایش نرخ تعامل پیج

پلن نقره‌ای

20 پست + 20 استوری
3 میلیون تومان
  • طراحی 20 پست تخصصی
  • طراحی 20 استوری تخصصی
  • تحقیق هشتگ‌های مرتبط
  • 3 عکاسی محصول
  • ویدئو محصول ---
  • ارائه گزارش تحلیلی ماهانه
  • بارگزاری پست و استوری
  • مشاوره تلفنی
  • پشتیبانی پیج و پاسخگویی به دایرکت
  • افزایش فالوور به صورت ارگانیک
  • افزایش نرخ تعامل پیج

پلن برنزی

15 پست + 15 استوری
1/5 میلیون تومان
  • طراحی 15 پست تخصصی
  • طراحی 15 استوری تخصصی
  • تحقیق هشتگ‌های مرتبط
  • عکاسی محصول ---
  • ویدئو محصول ---
  • ارائه گزارش تحلیلی ماهانه
  • بارگزاری پست و استوری
  • مشاوره تلفنی
  • پشتیبانی پیج و پاسخگویی به دایرکت
  • افزایش نرخ تعامل پیج
چگونه محتواهای پرطرفدار اینستاگرام را پیدا کنیم؟

برای یافتن محتواهای پرطرفدار اینستاگرام می‌توانید نگاهی به تعداد لایک‌های کاربران و میزان تعامل آن‌ها در پست‌های گوناگون داشته باشید. معمولاً محتواهای آموزشی، نقل قول‌ها، مسابقات، تخفیفات، و معرفی فیلم و کتاب محبوبیت بیش‌تری دارند.

آیا تولید محتوا اینستاگرام با گوشی ممکن است؟

بله. برنامه‌های زیادی وجود دارند که به راحتی بر روی گوشی نصب شده و با استفاده از آن‌ها می‌توانید محتواهای جذاب و پرطرفدار طراحی کنید. از جمله این برنامه‌ها می‌توان Avatan Photo Editor و Layout from Instagram اشاره داشت.

بهترین اپلیکیشن تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

انتخاب بهترین نرم‌افزار تولید محتوا در اینستاگرام بستگی به توانایی‌ها و میزان تجربه شما دارد. بسیاری از افراد تولید محتوا در اینستاگرام با فتوشاپ را ترجیه می‌دهند. ایلوستریتور و افترافکت از دیگر برنامه‌های محبوب برای تولید محتواهای گرافیکی هستند.

در تولید محتوای اینستاگرام از چه ایده‌هایی استفاده کنیم؟

پیجی در اینستاگرام موفق خواهد بود که در آن محتوای مفید، تخصصی مورد نیاز کاربران قرار داشته باشد. از صفحات محبوب در اینستاگرام صفحات طنز، سرگرمی، سبک زندگی، موفقیت، و فروشگاه‌های اینترنتی به شمار می‌روند. در صورت نداشتن ایده برای تولید محتوای اینستاگرام می‌توان از این موضوعات استفاده کرد.

تولید محتوای اینستاگرام برای کاربر چه اهمیتی دارد؟

یکی از مهم‌ترین عوامل تولید محتوای اینستاگرام جلب اعتناد کاربران است. اگر موفق شوید در تولید محتوای پیج اینستاگرامی خود اعتماد کاربران خود را جلب کنید در واقع راه افزایش کاربران را برای خود هموارتر ساخته‌اید.

بهترین روش برای تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

بهترین روش تولید محتوا برای پیج‌های اینستاگرامی به نوع فعالیت کسب و کار و نیازهای مخاطبانتان بستگی خواهد داشت. می‌توانید با مشورت با متخصصان سلام محتوا بهترین راه تولید محتوای اینستاگرامی را پیدا کنید.

چگونه یک استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام بچینیم؟

اولین قدم برای تدوین استراتژی تولید محتوا اینستاگرام تعیین هدف از حضور در اینستاگرام و شناخت دقیق مخاطب هدف است. پس از آن می‌توانید طبق نیازسنجی‌های صورت گرفته اقدام به طراحی یک تقویم محتوای ماهانه یا هفتگی کنید.

چرا بهتر است از شرکت تولید محتوا اینستاگرام برای تولید محتوای خود کمک بگیریم؟

تولید محتوا برای اینستاگرام تنها در صورتی بازدهی فوق العاده‌ای خواهد داشت که تولید محتوا در درجه اول با هدف رفع نیاز مخاطب و پاسخ به سوالات احتمالی او صورت بگیرد. شرکت‌ های تولید محتوا در اینستاگرام به دلیل تجربه بالا در زمینه تولید محتوا به راحتی می‌توانند نیاز مخاطب شما را شناسایی کنند.

با توجه به چه مواردی می‌توان محتوای با کیفیتی در اینستاگرام تولید کرد؟
  1. بررسی الگوهای آماده
  2. استفاده از عکس‌های موجود با کیفیت
  3. ترکیب فرمت‌های مختلف
  4. بازسازی محتوا از برندهای موجود
  5. محتوای با کیفیت تولید شده توسط کاربر
  6. همکاری با برندهای برتر
انواع تولید محتوا در اینستاگرام کدام‌اند؟

اینستاگرام یک شبکه احتماعی تصویر محور است. و ساختار محتواهای آن به چهار دسته تقسیم می‌شوند.

  • پست ( عکس یا ویدئو)
  • استوری (عکس یا ویدئو)
  • IGTV ( ویدئو بلند)
  • LIVE ( ویدئو زنده)

سفارش تولید محتوا در اینستاگرام

برای ثبت سفارش تولید محتوا در اینستاگرام کافی است با شماره 09150952565 تماس حاصل کنید یا فرم ثبت سفارش محتوا را پر کنید.
نکات و اصول تولید محتوا در اینستاگرام

با وجود آنکه تعداد کاربران اینستاگرام و میزان فعالیت آن‌ها در این شبکه اجتماعی زیاد است؛ هیچگاه نباید از کیفیت کار خود غافل شوید. اینستاگرام نیز مانند هر سوشال مدیای دیگری تکنیک‌ها و ترفندهای مخصوص به خود را دارد. اگر می‌خواهید در این شبکه اجتماعی موفق عمل کنید باید با اصول فعالیت در آن آشنا بوده و از آن‌ها پیروی کنید. متخصصان تولید محتوا و مدیریت سوشال مدیا در سلام محتوا قادرند با پیروی از اصول و استفاده از تکنیک‌های منحصر به فرد به بهترین وجه و در زمانی معقول آمار تعامل کاربران با کسب و کار شما را افزایش دهند. برخی از اصولی که باید در فعالیت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آن‌ها توجه داشته باشید عبارت است از:

محتواهای خود را در زمان مناسب منتشر کنید

یکی از نکات بسیار مهم برای تولید محتوا در اینستاگرام توجه به زمان انتشار مطالب است. اگر انتشار محتوا در زمان درست انجام نشود تمام زحمات شما به هدر خواهد رفت! اما چگونه می‌توان بهترین زمان برای انتشار محتوا را شناسایی کرد؟ زمان مناسب درج محتوا به نوع فعالیت کسب و کار و همچنین پرسونای مخاطبان هدفتان بستگی خواهد داشت و معمولاً به دست متخصص تولید محتوا مشخص می‌شود. به طور مثال اگر مخاطبان هدف شما بانوان خانه‌دار هستند بهتر است محتواهای خود را در زمان صبح منتشر کنید تا بیش‌تر دیده شوند. در حالی که بهترین زمان برای درج محتوای مخصوص کارمندان باید در زمان استراحت آن‌ها باشد.

یکی از راه‌های شناسایی بهترین زمان برای انتشار محتوا بررسی بخش insight حساب کاربری است. در نهایت می‌توان با مشاده آمارهای مختلف و کمی آزمون و خطا زمان طلایی را پیدا کرد.

از استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام غافل نشوید

استراتژی تولید محتوا همان چیزی است که می‌تواند به صاحبان کسب و کارها برای برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند کمک کند. در واقع کسب و کارها با داشتن یک استراتژی دقیق و هدفمند می‌دانند که هر کاری را باید در چه زمانی انجام دهند. از جمله عناصر مهم استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

تعیین موضوعات

پیش از هر چیز باید موضوعات پرطرفدار مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. پس از یافتن موضوعات آن‌ها را متناسب با میزان محبوبیت طبقه‌بندی کنید. واضح است که باید تعداد محتواهای مرتبط با موضوعات محبوب را افزایش دهید تا بتوانید مخاطبان بیش‌تری را جذب کنید. بهترین موضوعات برای تولید محتوا در اینستاگرام را می‌توانید با جستجویی ساده میان ترندها و مطالب مورد علاقه کاربران اینترنتی یافت کنید.

تعیین زمان

از دیگر موارد مهم در استراتژی محتوا داشتن برنامه زمانی مناسب برای درج مطالب است. یعنی باید بدانید که در چه روزها و ساعاتی باید چه مطالبی را در صفحه خود منتشر کنید تا بیش‌ترین بازخورد را داشته باشید. بدین ترتیب می‌توانید برنامه‌ریزی دقیقی برای روزهای آتی خود داشته و خود را برای آن آماده کنید.

بررسی پرسونای مشتری

مخاطبان شبکه‌های اجتماعی و کسب و کارهای مختلف ویژگی‌ها و سلایق گوناگونی دارند. باید پیش از هر چیز مخاطبان خود را به خوبی بشناسید و محتوای خود را بر اساس نیازها و ویژگی‌های آنان تهیه کنید تا بتوانید نظر آنان را جلب کنید. از جمله موارد مهم در این زمینه می‌توان به سن مخاطبان، جنسیت، و زمینه فعالیت آن‌ها اشاره داشت.

افزایش مشارکت کاربران

یکی از مواردی که می‌تواند موجب رشد صفحه اینستاگرامی شما شود مشارکت و تعامل مخاطبان است. مشارکت کاربران شامل لایک کردن پست‌ها، کامنت گذاشتن، به اشتراک‌گذاری مطالب، و همچنین ذخیره کردن آن‌ها است. اگر صفحه شما بیزینسی باشد، تعامل بیش‌تر کاربران می‌تواند منجر به افزایش فروش محصولاتتان شود. در استراتژی محتوا تمام عواملی که می‌توانند موجب افزایش مشارکت کاربران شوند شناسایی شده و در برنامه‌ریزی گنجانده می‌شوند.

از هشتگ‌ها استفاده کنید

از دیگر نکاتی که باید در فعالیت خود در اینستاگرام به آن توجه داشته باشید استفاده از هشتگ‌ها است. استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها راهی بدون هزینه و در عین حال مناسب برای دیده شدن مطالب شماست. برای یافتن بهترین هشتگ‌ها می‌توانید صفحه رقیبان را بررسی و تحلیل کنید و یا یک طوفان فکری با دیگر اعضای تیمتان داشته باشید. البته بهتر است در نظر داشته باشید که استفاده بیش از حد از هشتگ‌ها می‌تواند تاثیر منفی بر میزان رشد شما داشته باشد.

از انواع گوناگون محتوا استفاده کنید

متاسفانه برخی از صفحات در یک قالب محتوایی خاص گیر می‌کنند. گیر کردن در یک قالب محتوایی خاص موجب تکراری شدن سبک محتوای شما در دنیایی سرشار از تنوع و رنگ خواهد شد. اگر می‌خواهید در اینستاگرام موفق شوید باید از انواع مختلف محتوا استفاده کرده و خلاقیت به خرج دهید. از جمله راه‌های تولید محتوا در اینستاگرام می‌توان به طراحی عکس، گیف، ویدئو، فایل‌های صوتی، و همچنین پست‌های اسلایدی اشاره داشت. با این کار می‌توانید صفحه اینستاگرامی خود را تازه و به روز نگه دارید.

با مخاطبان ارتباط نزدیک برقرار کنید

از دیگر اصول مهم برای تولید محتوا خوب برای اینستاگرام برقراری ارتباط نزدیک با مخاطبان است. هر اندازه ارتباط بیش‌تری در فضای اینستاگرام برقرار کنید شانس موفقیت شما بیش‌تر خواهد بود. واضح است که ارتباط صمیمی با مخاطبان می‌تواند وفاداری آنان را به همراه داشته باشد و محبوبیت شما را نیز افزایش دهد. بهتر است در این مسیر ارتباط موثر با صفحات همسو و شبیه به خود را فراموش نکنید. سعی کنید همیشه به اجتماع همکاران خود بپیوندید و ارتباطات بیش‌تری ایجاد کنید. این هم‌افزایی در انتها می‌تواند نتایجی عالی برای شما، مخاطبان، و همکارانتان ایجاد کنید.

اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام

امروزه شبکه‌های اجتماعی گوناگونی وجود دارند که هر یک مخاطبان مخصوص به خود را دارند. اینستاگرام نیز یکی از این شبکه‌های اجتماعی است که از محبوبیت بسیار زیادی در جهان و ایران برخوردار است. جالب است بدانید که طبق آمار اعلام شده، حدود 200 میلیون از کاربران اینستاگرام هر روز حداقل یک بار از این شبکه اجتماعی دیدن کرده و به پروفایل‌های تجاری و بیزینسی سر می‌زنند. تا به امروز بیش از  25 میلیون کسب و کار گوناگون در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. از هر 10 کاربر اینستاگرام روزانه حداقل 6 نفر یک بار وارد این شبکه اجتماعی می‌شوند. علاوه بر این طبق آماری دیگر کاربران اینستاگرام روزانه حداقل 53 دقیقه را صرف گشت و گذار در این پلتفرم اجتماعی می‌کنند. تعداد کاربران زیاد اینستاگرام و وفاداری آن‌ها به این شبکه اجتماعی موجب ایجاد بستری قدرتمند برای فعالیت کسب و کارها و بیزینس‌های مختلف شده است.

کاربران همواره به دنبال مطالب و محتوای جذاب و در عین حال کاربردی هستند. واضح است که هر اندازه محتوای یک صفحه مفیدتر باشد، کاربران بیش‌تری به فالو کردن آن ترغیب می‌شوند. کاربران زیادی از محتوای شما استفاده کرده و بخش زیادی از آن‌ها با توجه به نیاز خود از خدمات یا محصولات شما استفاده خواهند کرد. اینستاگرام به دلیل آنکه توانسته است بستری قدرتمند برای ارتباط بهتر و صمیمانه‌تر مخاطبان و صاحبان کسب و کارها ایجاد کند از ارزش زیادی برخوردار است. علاوه بر این بهتر است اشاره کنیم که با توجه به فعالیت تعداد زیادی از کسب و کارهای بزرگ و کوچک در این شبکه اجتماعی، حضور نداشتن بیزینس شما در آن تنها موجب شکستتان در عرصه رقابت خواهد شد. از این رو تولید محتوا پیج اینستاگرام و مدیریت صحیح صفحه‌های اینستاگرامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اینستاگرام نیاز کسب کار امروز

امروزه با توجه به افزایش فعالیت کاربران در فضای اینترنت و دسترسی آسان به فضای مجازی، استفاده از شبکه‌های اجتماعی به جزئی جداناپذیر از زندگی همگان تبدیل شده است. استفاده از شبکه‌های اجتماعی را می‌توان بخشی جدانشدنی از هر کسب و کار و بیزینسی دانست. اینستاگرام از جمله محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که مخاطبان زیادی در سرتاسر جهان و کشور ایران دارد. به همین دلیل هم کسب و کارهای زیادی از این شبکه اجتماعی برای کسب موفقیت‌های بیش‌تر و رشد و توسعه کار خود استفاده می‌کنند. تولید محتوا در اینستاگرام یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای فعالیت موثر در این شبکه اجتماعی است. با تولید محتوا در اینستاگرام می‌توانید مشتریان فعلی خود را پایدارتر کرده و در عین حال مشتریان بیش‌تری را نیز جذب کنید.

روش‌ها، ایده‌ها، و نکات زیادی برای تولید محتوا در این شبکه اجتماعی وجود دارند که برای موفقیت باید به آن‌ها توجه زیادی داشته باشید. متخصصان ما در سلام محتوا می‌توانند با تکیه بر تجربه خود بهترین برنامه محتوایی برای صفحه اینستاگرامی شما را طراحی کنند. در ادامه به بررسی بیش‌تر اهمیت این شبکه اجتماعی و بهترین روش‌های تولید محتوا در آن می‌پردازیم.

انواع تولید محتوا در اینستاگرام

برای آنکه بتوانید در جذب مخاطبان و توسعه کسب و کار خود در اینستاگرام موفق باشید باید از انواع مختلف محتوا استفاده کنید. ایده‌های زیادی برای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام وجود دارد. معمولاً استفاده از ایده‌های نو و خلاقانه نتایج بهتری برایتان به دنبال خواهد داشت. بهترین ایده تولید محتوا در اینستاگرام را باید با توجه به نوع فعالیت خود و همچنین سلیقه مخاطبان انتخاب کنید. از جمله بهترین ایده‌های تولید محتوا در اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

مسابقه و چالش

برگذاری مسابقات و چالش‌های جذاب می‌تواند حس رقابت کاربران را برانگیخته و آن‌ها را به برقراری تعاملی شاد و فرح‌بخش تشویق کند. خوشبختانه اینستاگرام در آپدیت‌های نهایی خود قابلیت‌های زیادی برای برگذاری نظرسنجی و مسابقه قرار داده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در نظر گرفتن جایزه‌ای برای برنده مسابقه می‌تواند هیجان آن را بیش‌تر کرده و علاقه مخاطبان به صفحه شما را نیز افزایش دهد.

محتوای اموزشی

محتواهای آموزشی از جمله انواع محتواهای اینستاگرامی هستند که مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کنند. به طور مثال اگر در زمینه فروش لوازم آشپزخانه فعالیت دارید می‌توانید چند دستور پخت مواد غذایی با استفاده از محصولات خود را منتشر کنید. تولید محتواهای آموزشی ویدئویی می‌تواند نتایج را تا چندین برابر بهتر کند.

پشت صحنه

بسیاری از کاربران به کسب اطلاعات بیش‌تر درباره همکاران و نحوه فعالیت شما علاقمند هستند. به همین دلیل هم انتشار تصاویری از پشت صحنه کار می‌تواند اثرات بسیار مناسبی برای شما داشته باشد. این کار می‌تواند موجب افزایش حس همدلی مخاطبان با شما شود.

پیشنهاد فیلم و کتاب

بسیار عالی است اگر بتوانید در برنامه محتوایی صفحه اینستاگرامی خود بخشی را به سرگرمی مخاطبان اختصاص دهید. معرفی کتاب و فیلم می‌تواند ایده‌ای عالی در این زمینه باشد. به طور مثال اگر در زمینه کامپیوتر و تکنولوژی کار می‌کنید می‌توانید کتاب‌ها یا فیلم‌هایی جذاب در همان زمینه را معرفی کنید. بهتر است در معرفی خود خلاصه‌ای از کتاب و تجربه خود از مطالعه آن را نیز بیان کنید.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام

یکی از مسائل مهمی که باید برای تولید محتوا برای پیج  اینستاگرامی به آن توجه داشته باشید تعرفه آن است. البته به دلیل درگیری عوامل و فاکتورهای گوناگون هیچگاه نمی‌توان عدد دقیقی به عنوان قیمت محتواهای اینستاگرامی معرفی کرد. به طور مثال از جمله مواردی که در تعیین هزینه تولید محتوا موثر است تعداد محتواها و همچنین نوع درخواستی است. به طور قطع طراحی پست‌های ویدئویی نسبت به تصاویر مشکل‌تر خواهد بود و هزینه بیش‌تری به دنبال خواهد داشت. علاوه بر این معمولاً آژانس‌های بازاریابی باتجربه و باسابقه هزینه بیش‌تری برای کارهای خود تعیین می‌کنند. با این وجود می‌توانید انتظار نتایج بهتری از آن‌ها داشته باشید.