تولید محتوا لینکدین

نمونه کارهای تولید محتوا در

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی گرافیک

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی گرافیک

سلام محتوا ارتقای کیفیت تولید محتوا برای سایت‌هایی که خدماتی از جمله طراحی گرافیک ارائه می‌دهند را به عنوان رویکرد اصلی خود در نظر گرفته است.

دانلود فایل نمونه
Popular
نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی سایت

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه طراحی سایت

اگر تخصص و مهارتی دارید و می‌خواهید از طریق حرفه خود کسب درآمد کنید، تولید محتوای تخصصی و توزیع آن بهترین شیوه بازاریابی در فضای دیجیتال است.

دانلود فایل نمونه
Popular
نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ

نمونه تولید محتوا برای سایتی فعال در زمینه دیجیتال مارکتینگ

اگر یک سایت تخصصی دارید اما زمان کافی برای تولید محتوای ساییتان ندارید می‌توانید از خدمات آژانس خلاق سلام محتوا در این زمینه بهره‎‌مند شوید.

دانلود فایل نمونه
Popular

چه کاربرانی در لینکدین فعالیت می‌کنند؟

لینکدین (Linkedin) یک شبکه اجتماعی کاملاً حرفه‌ای است که با هدف بهبود کسب و کارهای مختلف و آشنا کردن آن‌ها با یکدیگر طراحی شده است. البته کاربردهای لینکدین تنها به این مورد محدود نشده و تمام افراد می‌توانند با استفاده از آن با دیگر افرادی که در حوزه کاریشان فعالیت دارند آشنا شده و روابط کاری خود را گسترش دهند. از دیگر فواید این سیستم می‌توانند به یافتن جایگاه‌های شغلی و استخدام اشاره داشت. علاوه بر این هر فرد تنها محدود به یک حساب کاربری نبوده و می‌تواند چنین حساب برای استفاده‌های گوناگون داشته باشد. لینکدین شاید در ابتدا از محبوبیت زیادی برخوردار نبود، اما امروزه یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی میان کسب و کارها و افراد حرفه‌ای است؛ به گونه‌ای که  به یکی از بزرگ‌ترین اجزا در بازاریابی فروش B2B و استراتژی بازاریابی‌های محتوا بدل شده است.

این شبکه اجتماعی امروزه بیش از 660 میلیون عضو داشته و در بیش از 200 کشور در سرتاسر جهان فعالیت می‌کند. در لینکدین می‌توانید بسیاری از افراد ماهر و متخصص را بیابید که همگی برای بهبود سطح کار و ارتقاء خود در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌کنند. لینکدین بهترین مکان برای انتشار مقاله‌ها و مطالب تخصصی و مرتبط با کار است. امروزه بسیاری از افراد و کسب و کارهای مختلف از این شبکه اجتماعی برای شناخته شدن بیش‌تر و گستره‌تر کردن حوزه کاری خود استفاده می‌کنند.

اهمیت تولید محتوا در لینکدین​

امروزه لینکدین به یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تولید محتوا و بازاریابی بدل شده است. بسیاری از کاربران از لینکدین برای توسعه روابط کاری، تجاری، تحصیلی، گسترش تعاملات حرفه‌ای، و همچنین یافتن موقعیت شغلی استفاده می‌کنند. لینکدین بر خلاف دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فضایی کاملاً حرفه‌ای بوده و با هدف سرگرم شدن طراحی نشده است. این شبکه اجتماعی به بستری عالی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک بدل شده است تا بتوانند به شکلی موثر و مناسب به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرده و با کمک بازاریابی محتوا کار خود را توسعه دهند. ساخت روابط کاری و گسترش ارتباط با افراد حرفه‌ای نقشی غیرقابل انکار در موفقیت و پیشرفت کسب و کارها دارد. در لینکدین افرادی از تمام زمینه‌ها در تجارت و صنعت حضور دارند و این موضوع موقعیتی بسیار عالی برای برگذاری کمپین‌های هدفمند برای دسترسی به مخاطبان ایجاد کرده است.

با استفاده صحیح و موثر از لینکدین می‌توانید بدون اتلاف وقت و به شکلی موثر و حرفه‌ای با تولید محتوای تخصصی و باکیفیت، بهترین مشتریان را برای محصولات و خدمات خود یافت کنید.

پادکست روش‌های تولید محتوا در لینکدین​

اراک

ویدیو افزایش تعداد فالوور در لینکدین​

اراک

پخش ویدیو

پکیج‌های تولید محتوا ​

پکیج فوق حرفه‌ای تولید محتوا

تولید 30 مقاله به صورت ماهانه
4/5 میلیون تومان
  • تولید 30 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تدوین استراتژی محتوا
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • تدوین استراتژی لینک سازی
  • 5 عدد بک لینک دستی محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • ویراستاری تخصصی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • توزیع محتوا
  • درج 5 عکس داخل محتوا
  • گزارش عملکرد ماهانه
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی

پکیج حرفه‌ای تولید محتوا

تولید 20 مقاله به صورت ماهانه
2 میلیون تومان
  • تولید 20 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • تدوین استراتژی لینک سازی
  • 3 عدد بک لینک دستی محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • ویراستاری تخصصی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • درج 3 عکس داخل محتوا
  • گزارش عملکرد ماهانه
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی

پکیج پایه تولید محتوا

تولید 15 مقاله به صورت ماهانه
1200 میلیون تومان
  • تولید 15 محتوا 1000 تا 1200 کلمه‌
  • تقویم محتوایی
  • آپلود و سئو محتوا
  • رعایت اصول نگارش و کپی رایتینگ
  • مشاوره تلفنی
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • درج 3 عکس داخل محتوا
  • پشتیبانی و مشاوره تلفنی
بهترین نوع محتوا برای انتشار در لینکدین کدام است؟

بهترین نوع محتوا باید با توجه به نوع فعالیت کسب و کار شما و نیازها و سلایق مخاطبان هدف شناسایی شود. مشاوران فعال در حوزه بازاریابی محتوا قادرند بهترین نوع محتوا برای صفحه لینکدین شما را شناسایی کنند.

آیا استراتژی محتوا برای لینکدین نیز مهم است؟

بله. استراتژی محتوا یکی از قدم‌های اصلی برای بازاریابی محتوا است. بدون استراتژی محتوا در واقع هیچ برنامه‌ریزی برای طراحی و انتشار مطالب خود نخواهید داشت. عدم برنامه‌ریزی ممکن است منجر به شکست شما شود.

بهترین شرکت تولید محتوا برای لینکدین کدام است؟

برای انتخاب بهترین شرکت تولید محتوا می‌توانید سوابق کاری شرکت و تجربه‌های آن‌ها را مد نظر داشته باشید. معمولاً مجموعه‌های باتجربه اعتبار بیش‌تری داشته و کیفیت بالاتری از کار خود ارائه می‌دهند.

نویسنده محتواهای لینکدین چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

لینکدین به عنوان یک شبکه حرفه‌ای شناخته می‌شود و تفریحی نیست. به همین دلیل نویسنده باید خصوصیات و شرایط خاصی داشته باش که شامل موارد زیر می‌شود.

  • آگاه بودن به مسائل روز
  • مسلط بودن بر روی موضوع
  • حاضرجواب بودن
  • نویسنده تجاری خوب
  • آشنایی با طیف‌های شخصیتی مختلف
انتشار چه محتواهایی در لینکدین ضروری است؟
  1. نوشته بلاگ
  2. اخبار نتایج به دست آمده از صنعت مورد نظر
  3. نوشتن درباره (چگونه) و (نوشته‌های چک لیستی)
  4. نوشتن نکات کلیدی طلایی
  5. به کار بردن تصاویر بروز
  6. تغییرات شرکت یا کسب و کار
آیا زمان انتشار محتوا در لینکدین مهم است؟

بله. به طور کلی زمان انتشار محتوا در هر شبکه اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. با انتشار محتوا در زمان مناسب می‌توانید دیده شدن خود را تضمین کرده و نرخ تعامل را نیز افزایش دهید.

چه عواملی در تولید محتوا لینکدین در گسترش شبکه موثر است؟
  • اطمینان از کامل بودن صفحه پروفایل
  • ارسال پیام‌های شخصی به جهت ایجاد ارتباط
  • اضافه کردن یک امضای ایمیل به نشانی اینترنتی لینکدین
  • پیوستن به گروه‌های متفاوت به جهت رشد شبکه
برای تولید محتوای حرفه‌ای در لینکدین به چه مواردی باید توجه کرد؟
  1. شناسایی مخاطبان هدف
  2. رفتار انسانی و داستان گویی
  3. ایجاد کانکشن و تعامل با آن‌ها
  4. شناختن تمام ویژگی‌های لینکدین و کار بر روی آن‌ها
  5. تبلیغ کردن و همکاری با مخاطبین
تولید محتوا لینکدین برای کسب و کارهای B2B چه اهمیتی دارد؟

تولید محتوا لینکدین بخش مهمی از بسیاری از استراتژی‌های  B2B را تشکیل داده است. زیرا این پلتفرم گزنیه خوبی برای بازاریابی محتوا است. 94 درصد از بازاریابان B2B از لینکدین به عنوان یک کانال توزیع محتوا استفاده می‌کنند و همچنین 2 میلیون از ناشران مطالب جدید را در این سایت به همراه پست‌های همتا در فید،گروه‌ها و 7 میلیون صفحه مرتبط با کسب و کارهای مرتبط با برندشان ارسال می‌کنند.

سفارش تولید محتوا در اراک

برای ثبت سفارش تولید محتوا در اراک کافی است با شماره 09150952565 تماس حاصل کنید یا فرم ثبت سفارش محتوا را پر کنید.
تولید محتوا در لینکدین چگونه؟

یکی از اشتباهات رایجی که بسیاری از کسب و کارها در مسیر تلاش برای رشد بیش‌تر مرتکب آن می‌شوند تمرکز بیش از حد بر افزایش فروش و درآمد است. باید به خاطر داشته باشید که یکی از روش‌های بسیار موثر و باارزش برای افزایش فروش و جذب مخاطبان بیش‌تر تلاش برای گسترده کردن شبکه کاری و ارتباطات حرفه‌ای است. می‌توانید با ارائه مطالب آموزشی و تخصصی نظر مخاطبان را جلب کرده و با افراد صاحب نظر در زمینه کاری خود ارتباط برقرار کنید. شبکه اجتماعی لینکدین از جمله شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب است که بر روی کارهای تخصص و مسائل حرفه‌ای تمرکز دارد. در این شبکه می‌توانید میلیون‌ها کاربر فعال در زمینه‌های کاری گوناگون را یافت کنید که هر یک در تلاش برای برقراری ارتباطات موثر و یادگیری بیش‌تر هستند. تولید محتوا در لینکدین یکی از روش‌های بسیار موثر برای بازاریابی محتوا و رسیدن به مخاطبان هدف است.

با استفاده مناسب و صحیح از این شبکه اجتماعی می‌توانید شبکه گسترده‌ای از افراد حرفه‌ای مرتبط با زمینه کاری خود ایجاد کنید و با متخصصان ارتباط برقرار کنید. با رشد بیش‌تر لینکدین بسیاری از کاربران استفاده از آن را بهترین روش برای دسترسی به محتوای به روز و تخصصی می‌دانند. با توجه به این موضوع لینکدین بدون شک یکی از بهترین بسترها برای تعامل بیش‌تر با دیگر کاربران از طریق انتشار محتوای تخصصی است. اما سوالی که پاسخ به آن مهم است این است که آیا هرگونه محتوایی با هر استراتژی در لینکدین موفق خواهد بود؟ به طور قطع نه. تولید محتوا در لینکدین نیز مانند هر شبکه اجتماعی دیگری به رعایت نکات و اصول زیادی نیازمند است. متخصصان تولید محتوا با آشنایی کامل با این شبکه اجتماعی قادرند از بهترین تکنیک‌ها برای بازاریابی محتوایی استفاده کنند. در ادامه به بررسی بیش‌تر این شبکه اجتماعی و نکات تولید محتوا در آن می‌پردازیم.

چگونه در لینکدین فالوور جمع کنیم؟

تعداد کاربران لینکدین در سال‌های اخیر به شدت افزایش داشته است. نکته جالب آن است که در این شبکه تنها افراد مشهور و سرشناس تاثیرگذار نیستند؛ بلکه افرادی به ظاهر عادی نیز هزاران پیرو دارند و نرخ تعامل بالایی دریافت می‌کنند. این موضوع به خوبی نشان‌دهنده آن است که فرصت زیادی برای تمام کاربران وجود دارد که با کمک یک استراتژی حرفه‌ای و موثر به تولید محتوا برای لینکدین بپردازند. در ادامه به بررسی برخی از نکات و تکنیک‌هایی می‌پردازیم که توجه به آن‌ها در لینکدین ارزش زیادی دارد:

مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید برای تاثیرگذاری در لینکدین انجام دهید شناخت مخاطبان هدف است. سعی کنید افرادی که  قصد ارتباط با آن‌ها را دارید به خوبی شناخته و درباره ویژگی‌ها و شخصیت کاری آن‌ها بیش‌تر بدانید. تولید محتوا در هر شبکه اجتماعی به ویژه لینکدین ملزم به شناخت پرسونای مخاطبان است. اگر ندانید مخاطبان هدفتان چه افرادی هستند امکان ندارد بتوانید محتوای عالی و اثرگذار بنویسید. برای آنکه شناخت بهتری بر روی مخاطبان هدف خود داشته باشید می‌توانید سوال‌های زیر را از خود بپرسید:

  • مخاطبان من چه کسانی هستند؟
  • آن‌ها با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
  • آن‌ها مشکلات خود را در چه بخشی از کارشان تجربه می‌کنند؟
  • آن‌ها چه زمانی با این مشکلات مواجه می‌شوند؟
  • چرا آن مشکلات برای این افراد پیش می‌آید؟
  • چگونه می‌توان به حل این مسائل کمک کرد؟

صفحه خود را اتقاء دهید

یکی دیگر از عوامل مهم در تاثیرگذاری تولید محتوا در لینکدین ارتقاء صفحه شخصی است. صفحه شخصی شما و یا کسب و کارتان اولین گام برای ایجاد بازاریابی محتوا در لینکدین است. صفحه کسب و کار شما به منزله هویت سازمانی شما است که باید جزئیات مربوط به ماهیت کار خود را در آن قرار دهید. سعی کنید در صفحه خود از لوگو شرکت و تصاویر مناسب برای ارائه به طرفداران و کاربران استفاده کنید. در لینکدین امکانات و بخش‌های زیادی برای کامل کردن صفحات شخصی و حرفه‌ای وجود دارند. سعی کنید پروفایل خود را در این شبکه اجتماعی به بهترین شکل ممکن پر کرده و تمام سوابق و افتخارات خود را در آن قرار دهید.

از تجربیات خود صحبت کنید

یکی از تکنیک‌های کلیدی برای موفقیت در لینکدین ارتباط انسانی و طبیعی با دیگر کاربران است. سعی کنید از تجربیات و شکست‌ها و موفقیت‌های خود بنویسید و بدین وسیله خودِ واقعیتان را به کاربران نشان داده و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. با وجود آنکه لینکدین شبکه‌ای کاملاً حرفه‌ای است و باید در آن مطالب تخصصی و مستندات ارائه شوند، تجربه نشان داده است که بسیاری از کاربران به مطالعه تجربیات دیگران در زمینه‌های کاری علاقه زیادی دارند و می‌توانند بدین وسیله با یکدیگر ارتباط بیش‌تری پیدا کنند.

به کامنت‌ها پاسخ مناسب دهید

از دیگر نکات بسیار مهم که می‌تواند تاثیر زیادی در رشد و توسعه صفحه شما در لینکدین داشته باشد پاسخگویی به نظرات و کامنت‌های مختلف است. فراموش نکنید که باید با مخاطبان خود و دیگر کاربران تعامل مناسبی داشته باشید تا بتوانید اعتماد آن‌ها را جلب کرده و تاثیرگذاری خود را نشان دهید. یکی از بهترین روش‌ها برای این کار پاسخگویی به تمام کامنت‌ها و نظرات است. کاربران نسبت به ارتباط موثر با افرادی که به نظرات آن‌ها اهمیت می‌دهند تمایل بیش‌تری از خود نشان می‌دهند.

کانکشن‌های جدید ایجاد کرده و با آن‌ها تعامل داشته باشید

در شبکه‌های اجتماعی تعامل حرف اول را می‌زند. ترفند دیگری که باید برای موفقیت تولید محتوا در لینکدین از آن استفاده کنید ایجاد کانکشن‌های جدید و تعامل مناسب و موثر با آن‌ها است. سعی کنید هر از چندگاهی از صفحات کاربران و کسب و کارهای مختلف بازدید کرده و افرادی که به حوزه کاری شما ارتباط بیش‌تری دارند را بیابید. می‌توانید با این افراد کانکشن جدید ایجاد کنید تا بدین وسیله شبکه کاری خود را توسعه دهید. البته بهتر است تعامل موثر با این افراد را فراموش نکنید. ساخت کانکشن‌های جدید می‌تواند رشد و توسعه صفحه شما را بسیار سریع‌تر کند.

در گروه‌های مناسب عضو شوید

گروه‌های زیادی در لینکدین وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سریع‌تر به اهداف خود دست پیدا کنید. در واقع عضویت در گروه‌های مختلف و فعالیت در ان‌ها یکی از بهترین راه‌های بازاریابی تولید محتوا در لینکدین است. این امر می‌تواند با افزایش ترافیک شرکت و سایت شما تاثیر زیادی بر رشد و توسعه صفحه‌تان داشته باشد و در عین حال کسب و کار شما را بهتر کند. برای پیدا کردن گروه‌های مناسب می‌توانید به تعداد اعضای گروه و همچنین حجم تعاملاتی که در گروه اتفاق می‌افتند دقت داشته باشید. با مشاهده مقالات و تعداد نظرات آن‌ها نیز می‌توانید دیدگاه خوبی نسبت به اعضای فعال داشته باشید.

از محتواهای طولانی دوری کنید

متاسفانه برخی از افراد تصور می‌کنند که محتواهای بلندتر نشان از کیفیت و تاثیرگذاری آن دارد. این در حالی است که امروزه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به مطالعه محتواهای کوتاه‌تر تمایل بیش‌تری نشان می‌دهند. هیچ کس زمان کافی برای مطالعه داستان‌های بلند و طولانی را ندارد. اگر محتوای شما طولانی است می‌توانید از لیست‌های نقطه‌دار برای خلاصه کردن آن استفاده کنید. سعی کنید از سرفصل‌های فرعی زیادی نیز استفاده کنید تا مطالب به خوبی دسته‌بندی شوند. توجه به این ترفند برای تولید محتوا در لینکدین همیشه موثر است.

انواع روش‌های تولید محتوا در لینکدین

یکی از مسائلی که باید پیش از شروع تولید محتوا در لینکدین به آن توجه داشته باشید انواع محتوا و میزان محبوبیت هر یک از آن‌ها است. بسیار مهم است که پیش از هر چیز بهترین نوع محتوا متناسب با نوع کسب و کار و نیاز مخاطبان هدف خود را یافت کنید. متخصصان تولید محتوا در سلام محتوا می‌توانند با در نظر گرفتن فاکتورهای گوناگون مرتبط با کسب و کارتان بهترین نوع محتوا را برای صفحه لینکدین شما انتخاب کنند. برخی از انواع محتوا که می‌توانید در لینکدین از آن‌ها استفاده کنید عبارت است از:

محتوای متنی

اولین نوع محتوا در لینکدین محتوای متنی است. واضح است که متن یکی از ابتدایی‌ترین روش‌ها برای القاء پیام به مخاطبان است. البته همانطور که پیش‌تر اشاره شد بهتر است محتواهای متنی را به صورت کوتاه و مختصر ارائه کنید تا کاربران بیش‌تری به مطالعه و ثبت نظر درباره آن تشویق شوند. می‌توانید برای جذاب‌تر کردن محتوای متنی خود از عناصر گرافیکی و یا انواع لیست نیز استفاده کنید. سعی کنید در محتوای خود از لینک‌های مناسب نیز بهره ببرید.

محتوای تصویری

محتوای تصویری یکی از پرطرفدارترین انواع محتوا در تمام شبکه‌های اجتماعی است. یک تصویر خوب و مناسب می‌تواند پیام شما را به شیوه‌ای بسیار موثرتر از متن به کاربران القاء کند. این نوع محتوا برای برخی از کسب و کارها نتایج بسیار بهتری به دنبال دارد. به طور مثال اگر در زمینه طراحی گرافیکی فعالیت دارید همواره می‌توانید تصاویری باکیفیت از پروژه‌ها و کارهای خود منتشر کنید. در لینکدین قابلیت ارائه تصاویر به صورت اسلایدی نیز وجود دارد. یکی از روش‌های محبوب و پرطرفدار تولید محتوا در لینکدین ارائه محتوا در قالب تصاویر اسلایدی است. تنها کافیست محتوای مورد نظر خود را به بخش‌های صحیح تقسیم کرده و هر یک را در قالب یک تصویر و در ترتیب درست در اسلاید به نمایش گذارید.

محتوای ویدئویی

ویدئوها سهم عظیمی از بازار محتوایی را به خود اختصاص می‌دهند. بسیاری از کاربران ترجیه می‌دهند به جای مطالعه متن‌های طولانی به تماشای ویدئوهای جذاب بپردازند. بهتر است اشاره داشته باشیم که انتشار ویدئوهای باکیفیت و جذاب بهترین راه برای معرفی و تولید محصولات و خدمات گوناگون است. البته بهتر است از انتشار ویدئوهای طولانی پرهیز کنید تا بتوانید توجه مخاطبان بیش‌تری را به خود جلب کنید.

نظرسنجی

یکی دیگر از قابلیت‌های لینکدین امکان بارگذاری انواع نظرسنجی است. نظرسنجی‌ها یکی از بهترین انواع محتوایی هستند که می‌توانند نرخ تعامل کاربران با صفحه شما را تا میزان زیادی افزایش دهند. سعی کنید هر از چندگاهی درباره مسائل محبوب در زمینه کاری خود یک نظرسنجی مناسب طراحی کنید. می‌توانید در پستی دیگر به بررسی و تحلیل نتایج حاصل از نظرسنجی پرداخته و با کاربران به بحث و گفتگو درباره آن بپردازید.

هزینه تولید محتوا در لینکدین چقدر است؟

یکی از مسائل مهمی که باید پیش از سفارش تولید محتوا برای لینکدین به آن توجه داشته باشید هزینه مربوط به آن است. هزینه‌هایی که برای خدمات بازاریابی محتوا ارائه می‌شوند به عوامل گوناگونی بستگی دارند. به طور مثال تعداد محتواهای مورد نظر شما و نوع هر یک می‌تواند به صورت مستقیم بر هزینه تولید محتوا تاثیرگذار باشد. علاوه بر این معمولاً شرکت‌ها و مجموعه‌های حرفه‌ای و باسابقه هزینه بیش‌تری برای کار خود دریافت کرده و محتواهایی با کیفیت بیش‌تر ارائه می‌دهند. مجموعه سلام محتوا با برخورداری از تیمی مجرب و حرفه‌ای آماده کمک به توسعه کسب و کار شما با استفاده از استراتژی‌ها و تکنیک‌های به روز بازاربابی محتواست.

4/5 - (4 امتیاز)