سلام محتوا - تولید محتوا - محتوا متنی
تولید محتوای متنی چیست؟
شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد تولید محتوای متنی چیست و چگونه تولید محتوای متنی را شروع کنیم؟
تولید محتوای متنی یکی از انواع روشهای تولید محتوا است که کسب و کارها انجام میدهند تا بیزینسشان را به مخاطب معرفی کنند و فروش محصولاتشان را بیشتر کنند. وقتی حرف از فروش محصول می شود رقابت و بازاریابی حائز اهمیت میشود. برای یک تولید محتوای متنی خوب توجه به نکات تولید محتوای متنی و اصول آن بسیار اهمیت دارد.
سفارش تولید محتوا متنی
برای سفارش تولید محتوا متنی از آژانس تولید محتوا سلام محتوا کافیست یکی از دو روش سفارش تولید محتوا را انتخاب کنید. روش اول تماس با مشاوران سلام محتوا و روش دوم پر کردن فرم ثبت نام در سلام محتوا، به دلخواه خود یکی از دو روش را انتخاب کرده و سفارشتان را ثبت کنید. قبل از ثبت سفارش دستمزد تولید محتوای متنی در زمینه مورد نظر را سوال کنید و مقایسه انجام دهید تا به طور آگاهانه تر سفارشتان را ثبت کنید.
اصول تولید محتوای متنی
برای نگارش هر نوع محتوایی ما نیاز به رعایت یک سری اصول داریم. تولید محتوای متنی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دارای قاعده و اصولی است تا بتواند اهداف شما در جهت بازاریابی را به ارمغان بیاورد. در این بخش ما به صورت کامل اصول تولید محتوای متنی را برای شما قرار دادهایم.
- عنوان جذاب برای تولید محتوای متنی
اولین نکته از اصول تولید محتوای متنی ایجاد یک عنوان جذاب و کاربر پسند است. عنوان در تولید محتوای متنی از آن جهت حائز اهمیت میشود که اولین برخورد مخاطب با نوشته شماست. در نتیجه با نوشتن عنوان جذاب و به کار بردن کلمه کلید در عنوان یک از اصول تولید محتوای متنی است.
- استفاده از کلمه کلیدی در تولید محتوای متنی
استفاده از کلمه کلیدی در تولید محتوای متنی باید به صورت مهندسی شده باشد به این معنی که با در نظر گرفتن تعداد کلمات کل محتوا از کلمات کلیدی استفاده کنید. برای این کار یک قانون ثابت نوشته نشده است شما براساس اهمیت و سختی کلمه و همینطور حجم محتوای مقاله نسبت میگیرید و استفاده میکنید.
- اجتناب از کپی برداری در تولید محتوای متنی
یکی از مهم ترین اصول تولید محتوای متنی، اجتناب از کپیبرداری است. به طور قطع می توان گفت ننوشتن و بارگذاری نکردن محتوا در سایت و صفحه بسیار بهتر از استفاده کرن از محتوای کپی است.
- شناخت مخاطب در تولید محتوای متنی
شناخت پرسونای مخاطب در تولید محتوای متنی کمک می کند تا بهتر نیاز کاربر را درک کنید و آن را به راحتی به یک مشتری تبدیل کنید.
- استفاده از عکس ها و تصاویر در تولید محتوای متنی
وقتی صحبت از تولید محتوای متنی میشود این تصور شکل می گیرد که تمام محتوا باید نوشته و متن باشد. اما قطعا که این تصور اشتباهی است؛ به کار بردن تعدادی تصویر در تولید محتوای متنی به درک موضوع بیشتر کمک می کند.
به صورت کلی مهم ترین اصول تولید محتوای متنی را برای شما شرح دادیم اما اصول تولید محتوای متنی به همینجا خلاصه نمی شود، یک کارشناس تولید محتوا باید نکات جزئیتر تولید محتوا را نیز بلد باشد تا بتواند محتوای اصولی تولید کند.
بهترین تولید کننده محتوای متنی
برای اینکه یک شرکت یا شخص را به عنوان بهترین تولید کننده محتوا معرفی کنیم باید چندین فاکتور را مد نظر قرار دهیم علاوه بر رعایت تمام اصول تولید محتوای متنی در نظر گرفتن اصول سئو نیز یکی از فاکتورهای مهم دیگر است. کارشناسان تولید محتوای متنی در سلام محتوا علاوه بر دانش تولید محتوا به صورت کامل آشنا به اصول سئو و بازاریابی هستند و خیال شما را بابت تولید محتوای متنی اصولی راحت میکند.